Forumski odjek


Forumski post prenesen u cjelini!

Uredi Izbriši post Prijavi post Citiraj (i odgovori)

Re: Sta je to sportski ribolov?

Postao/la taboo dana sub sep 26, 2009 3:21 am

sjeti_seEvo i poslije ovoliko godina druženja s prirodom, ponekad osjetim da nisam dobar eko-promotor! Džabe moji pokušaji sa eko-forumima, angažovanje na Facebook-u, pravljenje vlastitih blogova i saradnja na tuđim a vezanim uz eko i ribolovne teme!
Haman sam i nikakav ribolovac.
 Proglašiše me čovjekom koji voli “pomor ribe” (lov ribe udicom na plovak). Niz godina takmičenja uz moju hanumu, federalnu reprezentativku, neko baca u smeće.
Izgleda da nešto pogrešno radim.
Da li je sav ribolov u količini ribe, da li je sve u kapitalcima (vidim neko namjerno nosi foto-aparat da bi se slikao sa kapitalnim ribama)… žao mi je ako ću neke razočarati… nemam slike kapitalnih ulova!
Haman nisam “ugodio” kad da ponesem foto-aparat, kada laptop pa da sa lica mjesta hitno i argumentovano izvještavam sa vode ili sa nekih kup-takmičenja!
rijamuHaman nisam stvoren ni za novinara. a za dežurnog eko-policajca haman mi treba još sto godina (samoće-Markes) života.
Ponekad se pitam da li sam uopšte pismen?
Strah me neki hvata!
Zar za kompletnog ribolovca, moram da znam baš sve ribolovne tehnike.
Izvinite me ali moje mišljenje je da se takav jos nije rodio!
Ribolov, pa i sportski (neki vole da kažu rekreativni) je skup sport. Ribolov, ma kako dobar bio i ma koliko pružao njegovim upražnjavanjem, nije jedini smisao života.
Ne bih da me neki smatraju “nastranim”… Znate ono… pusti ga…on je “osobenjak” … on je “ribolovac” … ne može kod kuće pa liječi frustracije ovdje na vodi!
Nije sve u ribi i u kapitalcima iako se neki neće složiti samnom!
Ja više nemam vremena za sport! Vrijeme je da lovim ribe svog života. Pa čak i na “dvije noge” ako treba. Čak i morske sirene (hmm… ako već postoje)…
Sportski ribolov je za mene “UMRO”
budjenjeVrijeme je za promjene… Zar ne?
Džabe mi sve ribolovne dozvole u BiH. Svakako, pri dolasku na neku vodu, unutar samog TK (tuzlanskog kantona) a i širom BiH, moram plaćati posebne dozvole za dnevni ili recimo, vikend ribolov. Da li zbog toga moram poznavati ribu i ribolov dobro kad to neki krkani i kriminalci ne znaju.

Hmm…

I sad oni ispadoše, FACE… A mene ko hebe?
Ako ko ima da me utješi, neka mi se javi na forumu. Sve se danas svelo na ribolovne dozvole, gazdovanja i tome sl.
Sjetim se mog rahmetli djeda koji je “kanaffom” i kovanom udicom “njakvom špenaglom” bolje hvatao ribu od mene koji sam naoružan opremom kao kakva manja vojna jedinica!

Odoh da se ubijem … ovo je katastrofa… samoubistvo 

Skoro 48 (hićme) godina mi je…vrijeme je da i ja počnem da izlovljavam ribu, hebeš sport! Kome ja mlatim “praznu slamu” o ekologiji i sportsko-rekreativnom ribolovu???

Vrijeme je da i ja počnem da uživam. Pojam SPORTSKI brišem iz svog vokabulara! Izvinite me, poludio sam…
Nema ribe tamo gdje se 20-50 takmičara bori radi kojeg grama više. Nema i tačka!
Sve moje buduće akcije, biti će samostalne. Čvrsto Vam to obećavam!
Do skorog viđenja…
*BISTRO* od vašeg TABKO-a*1191moj_avatar

taboo
Početnik
 
Postovi: 20
Pridružen/a: uto okt 28, 2008 6:46 pm
Lokacija: Tuzla
Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail Web stranica MSNM/WLM YIM

Direktan link na post: http://bistrobih.ba/noviforum/viewtopic.php?f=66&t=99&p=11217#p11217

5 mišljenja za “Forumski odjek

  1. taboovoice Autor članka

    Velika ti hvala!
    Već sam pomislio da se nešto, ne daj bože, ljutiš ne mene!
    Mislio sam da će te moj komentar sa foruma na portalu bistrobih.ba pogoditi ali haman nije?!
    Hmm…
    Hajde de, nema veze!

    p.s.
    Javljao sam se na tvom blogu ali nije bilo tvojih kontra komentara. Sve kontam, Ramazan-mjesec!
    Oke je!
    Ne ljutim se… 😀

  2. Povratni ping: Odgovor na FORUMSKI ODJEK « Ribolovna priča

Komentariši