Slika i prilika današnjeg bolchat-a!


mIRC_logoDoduše, nećemo generalisati stvari. Ovo je ipak tzv. “tuzlanska loza” (kako sami sebe nazvaše na pomenutom video-klipu!)  naše najpopularnije bosansko-hercegovačke irc-mreže! pjirclogo_bolchat

Osobe, koje se svih ovih godina nisu mogle trpjeti na regularnim chat-sesijama, bilo kao channel-operateri ili irc-operateri, eto sastali se da popiju par piva i mršavo pojedu iz praznih tanjira!

Užas jedan…

Od početka najave ovog “spektakularnog događaja”, preko poziva na okupljanje ispred OMEGE u subotu (robna kuća u Tuzli), pa preko tihog invajtanja (invite) na bolchat-mreži u smislu, ko bi to sve mogao doći pa da ga na vrijeme odstranimo (jer ne daj bože, može nam pokvariti “party”), stiče se utisak da u stvari i nisu željeli da nas tamo bude stotinama, gledano brojčano…

Ja sam se tobože, zainteresirano raspitivao, navaljivao na javi i na private nekima, kad će to biti, ko će sve doći, kolika je kotizacija i sl. jer jezero Bistarac i sam znam naći bez posebnog “okupljanja” na određenom jestu u Tuzli! Pogotovo što znam jednog od suvlasnika ove turističko-ugostiteljske destinacije nadomak Lukavca. (Bliže je Lukavcu nego Tuzli-moja napomena!)

Informacije su bile šture. Niko ništa ne zna, biti će ovako, biti će onako pa sve do totalno odrečnih odgovora u smislu: “Nisam lood/a da idem tamo, nije to za mene, zar je to “raja”, nisu moja raja pa da otvorenih izjava da će neko nekoga ubiti radi neke izgovorene riječi!”

Ni moje mišljenje nije daleko od nabrojanih relacija. Neke bih pošteno namlatio, onako preko guze za bezbroj uvreda, banovanja ili tzv. g-line opcija sa bolchat-mreže. A razloga, vjerujte, nije bilo!sm-ms

Sastala se šačica neljudi, par usamljenika, osobenjaka, ljudi koji se samo međusobno razumiju samo na chatu a izgleda i u privatnom životu.

Sami su krivi pa su i ovaj nazovi “spektakularan susret” izroda bolchat-a i sami postavili na Youtube!

nastavlja se…

2 mišljenja za “Slika i prilika današnjeg bolchat-a!

  1. edinameskovic

    Tabko!
    Ko su ovi alkoholičari i narkomani?
    Hmm…
    Iskreno sam preneražena. Ako je ovo tvoja raja sa chat-a, nemam riječi!
    Ako si se u ove zaklinjao, baš ti se čudim.
    Daj mi brzi odgovor!
    Nestrpljiva sam!

  2. taboovoice Autor članka

    Da!
    Baš u takve sam se zaklinjao!
    Sva sreća, učio sam mimo njih. I pravila ponašanja na chat-u, i mIRC-komande, pravila etikecije!
    Patuljci pojma nemaju, Edina!
    Ne sikiraj se…
    Sami su se izblamirali, postavljajući svoj video-klip na Youtube! Makar ga i sad izbrisali, ja sam da Downloader-om skinuo i postaviću na svoj blog ovih dana, kad ne budem preumoran!
    Moj mali doprinos raskrinkavanju generacije koja nema budućnost!
    Žalosno je to za reći ali je makar istina!
    Ako je ovo vrhunac bolchat-a, nije ni čudo sto nam je BiH ovakva!
    Zar ne ?

Komentariši

