Nerka iz Turije


Nerka iz Turije, brza poput furije!

Opet je nije bilo… I sad vjerujte medijima! Ma daj b000!

Stadion F.K. TURIJA  je prvo što me dočekalo na ulazu u ovo pitomo selo sa “zafrkanim ljudima”!!!😀

turija_stadion

Ima jedna anegdota vezana uz ovaj stadion!

Postoje dva interesantna mjesta-sela u opštini Lukavac!

Mjesto Turija i imaš mjesto (selo) Dublje (nekakva regionalna ili opštinska liga!) tako da kad oni igraju fudbal čuješ s jedne strane čobane koji navijaju “Turijaaa, Turijaaa” a s druge nakon toga odmah slijedi “Dubljeee, Dubljeee!”😀

            *    *    *

Nerka gradi hotel! Pametna ženska! Zarađuje na ljudskoj lakovjernosti a narod koji joj dolazi jadan je i sirot puk. Raja koja se i za slamku hvata ne bi li našla spas…

turija17_Nerkina_kuca_hotel

Čudno radno vrijeme! Utorkom i subotom ne radi! Ejsss…

turija18_Nerkina_kuca_zgrada_hotel_buduci

DOPISANO NA DAN SRIJEDA 10.06.2009. god.

Bio i danas (srijeda 10.06.2009. god.) i opet nije radila. Nigdje naroda na vidiku! Gdje su ti redovi i čekanje po 24-48 h da vas Nerka primi?!

Hmm…

Nisam poražen! Bože sačuvaj. Sistem obavještavanje po selu fercera samo tako! Ko biva, došao neki novinar (to biva ja) pa se raspitivao. Nisu me prepoznali iako sam i juče bio tamo! Haahahahahahahah😀

“Trznem” Nefku mobićem, moju kolegicu s posla i pitam je prima li me u goste!

Naravno, reče mi. I kad prekoračih njen prag osim iskrene dobrodošlice, nutkanja kafom, sokom i kolačima od višanja (njam-njam!) prvo što me je pitala je bilo: “Jel’ boga ti, jes’ ti onaj ‘novinar’ od juče? Policajac ili inspektor, to znam da nisi?!”

 Ja zalego na pod od smijeha. Oboje smo se tako smijali najmanje desetak minuta. Nikako k sebi doć! LoL…

E moj S…..! Pa ovdje ne moš ni pišat’ ni srat’ a da se ne zna. Opet pet minuta smijeha. Skoro nam pozlilo oboma. Jedva se smirismo i pređosmo na uobičajene životne teme.

Baš čudno. Kad sam ulazio u Turiju, nigdje svijeta, nema turista i gostiju u kafanama na čuvenim turijskim slapovima! Činilo mi se nestvarno pustim. U selu kao da svi nešto rade. Kao da se svako zabavio svojim poslom. Svojom avlijom.

Jest vraga!

kolaci_kod_Nefke

I dok se huda Nefka vrzmala po kuhinji, tražeći bilo što čim bi me počastila (morao sam ostati na ručku – zaklela me Allahom dž.š.) jedna od njene dvije kćeri, ona starija skupila je više hrabrosti  i otvoreno mi rekla:

 ” E nek’ ste došli gospodine (ja GOSPODIN!- haj nejse… što kažu naši)! Nikad nisam vidjela sretniju moju mater! Dođite nam opet. Baška to a baška što i ona Nerka neće radit’ nekoliko dana i što narod neće zijanit’ kod nje! Izgleda se Nerka prepala vas a meni ste, baš nekako simpatični!”

Eeee, još jedna navala smijeha. Sad se Nefka stala smijat s nama stalno nas pitajući čemu se mi to smijemo. Njoj ili?!

A nas dvoje u još veći smijeh.  Nefka, vidno uzbuđena, crvena u licu, odjednom zaplaka! Sjetila se rahmetli joj čojk'a. Onda se i ja žacnuh. Vidim da se pretjeralo sa smijehom! Muž joj preselio na ahiret, nema pet godina a ona sama se bori kroz život sa dvije kćeri. A život naš, današnji, težak. Cure velike, odrasle, zrele.  Za udaje!

(ipak smo se i kasnije, za ručkom, smijali…)

p.s.

Mještani Turije su čudnovat narod! Gostoprimljivi su ali ne daju da ih iko za.ebava!

 Zafalilio meni cigareta i ja do prve radnje na koju sam naišao u Turiji.

 Na ulazu u jednu turijsku prodavnicu  na zidu vidjeh ogroman list na kojem piše:
“Porodici M……čić zabranjeno ulaziti dok ne vrati dug od 375,70 KM!”

Dosta o Turiji od mene!

5 mišljenja za “Nerka iz Turije

  1. edinameskovic

    ➡ Već si mi pričao jednom prilikom da kad god je tražiš nikad je nema! Tražio si je i ostalim danima. Eto vidiš. Ama sve je to lafina ili se žena “nagemala” para pa je sad nigdje nema!
    Možda se čak i brčka na moru ili je opet zaglavila na neuropsihijatriji u Tuzli! Hmm… :mrgreen:

  2. taboovoice

    Ama, nema nje nigdje kad god joj se ja najavim! Pitaš me kako se najavim. Pa, preko telala. Moj telal u ovom slučaju je Nefka (ime je izmišljeno radi zaštite privatnosti – moja radna kolegica i dugogodišnja prijateljica).

  3. taboovoice Autor članka

    Ciram svoj komentar od prije! Otvori oči pa ponovo pročitaj post!

    “Ama, nema nje nigdje kad god joj se ja najavim! Pitaš me kako se najavim. Pa, preko telala. Moj telal u ovom slučaju je Nefka (ime je izmišljeno radi zaštite privatnosti – moja radna kolegica i dugogodišnja prijateljica)”.
    Jesi li pročitala ovo moje gore? Moj komentar!
    Haman nisi😀
    Ima itekako dvije lijepe kćerke!

  4. edinameskovic

    Merima!
    Pročitaj ponovo post ali i komentare na njega. koliko znam, bilo je na desetke komentara na ovaj post i sve ih je tabko obrisao da se raja džabe ne blamira!
    NEFKA je izmišljeno ime tako da bi se sakrio njen identitet. Inače, tu tzv. tabkovu “Nefku” lično poznajem, radi u UKC-u Tuzla samnom!
    Prema tome, ne komentariši nešto dok dobro ne pročitaš!
    Imam osjećaj da si napisala komentar tek toliko da nešto napišeš!
    Niko te neće ozbiljno shvatiti ako tako “lupaš” po forumima i na blog-zajednici! Opameti se, bona!
    Jel’ ti to sad neki novi nick?
    Jesi li ti ona almira iz prethodnih postova-komentara… Ona almira sa sarajevo x-com-a?
    Hmm…
    Smrdiš mi na nju!
    Vjeruj!

  5. taboovoice Autor članka

    Citiram te:

    Nerka i 2 kcerke nidje veze…..ona ima 2 sina….malo si pobrko polove

    Ja sam naglasio izričito u svom komentaru a i na postu!

    Original citat:

    “Ama, nema nje nigdje kad god joj se ja najavim! Pitaš me kako se najavim. Pa, preko telala. Moj telal u ovom slučaju je Nefka (ime je izmišljeno radi zaštite privatnosti – moja radna kolegica i dugogodišnja prijateljica)”.
    Jesi li pročitala ovo moje gore? Moj komentar!
    Haman nisi
    Ima itekako dvije lijepe kćerke!

    p.s.
    Hvala vam na komentarima ali kad već pratite ovu temu, molim vas da pročitate cijele postove od početka do kraja a svoje komentare da argumentujete valjanim dokazima!

Komentariši

