Nerka iz Turije … odgovor lakovjernoj Almiri


Sve tvoje komentare na blogu brišem! Blog nije za svakog! To je već odavno dokazano! Svoje predrasude ostavljaj negdje drugo a ne ovdje! Selam!

Napisala si ovo u komentarima:

Komentar za ovo gore gdje se spominju sihirbazi između ostalih Nerka iZ Turije. Autor teksta neka se prvo upozna sa onim cime se ona bavi pa je onda svrstava među ostale. Žena se bavi bioenergijom a ne sihirima, a sto se tice uzimanja novca, ne trazi, dajes koliko zelis, a i sama sam bila svjedok situacija kada ljudima koji nemaju novca radi džaba, i sto je najvaznije, zaista pomaze, jer sam i sama imala uzasne bolove u ledima i vratu, i bila sam grozno a nakon odlaska njoj osjecam se mnogo bolje i i dalje cu ici. Želim napomenuti da sam muslimanka, klanjam od svoje 15 godine redovno, postim i vjerujem u Allaha dž.š. i svaki dan mu zahvaljujem na pomoci i na Nerki, Allah joj zdravlje darovao.

***

cbrankic@yahoo.com

***

almira
***
Almira,pridružit ću ti se ovome za Nerku. Hvala Allahu dž.š. koji je nekim ljudima,kao Nerki dao bioenergiju, pa da nam pomogne uz njegovu pomoć. Moja beba je rodjena bez ikakavih pokreta, refleksa, nije čula, ni vidjela. Odlaskom kod nje, obzirom da mi doktori ništa nisu pomogli sve je Allahu dž.š. hvala krenulo nabolje. Beba vidi,čuje,maše svojim rukama i nogama, uskoro će prosjediti. Ljudi, ne pričajte o onome što niste doživjeli i iskusili, a oni kojima treba pomoć, obratite se Nerki, pomoći će vam,ako nemate novca,ona to zna, pa ne naplati. Svjedok sam bila tome.
***
almira
***
E pa da ti srdačno odgovorim! Ovako javno, da se jadna više ne sramotiš i kod mene na blogu i na nekim forumima jer sam prepoznao tvoj “usćuh” tamo! Prepoznao sam te (na forumima) i tebi slične (jer nemaš drugog posla osim da se klanjaš Allahu dž.s.) i dok sam živ borit’ ću se protiv neznanja, seljakluka, primitivizma! Sram te bilo!!!
Nikad, zarekao sam se, na blogu neću otkriti svoj identitet (ovo nije moj jedini blog!) ali za tvoju informaciju ja sam radnik u zdravstvu! Za sad će toliko biti dovoljno!

      NERKA JE PSIHIJATRIJSKI SLUČAJ I LIJEČENA JE U UKC-TUZLA!!!

(Ko želi dokaze iako je to profesionalna tajna prezentovat’ ću mu ih mejlom!)
Ako si se ti liječila kod, blago rečeno “umobolne” osobe jer mi profesija ne dozvoljava da koristim taj termin već “osobe sa duševnim smetnjama” to je tvoja stvar! Ali jedno te ipak molim, ne kaki po mome malom blogu. Svoje observacije ne iznosi više nigdje.
***
Moji argumenti:
-u pomenutom postu sam lijepo naveo da nisam autor tih tekstova već sam ih samo citirao (citat obično obojim u drugoj boji ili apostrofiram na neki drugi način)
-stanovnik sam TK (tuzlanskog kantona)
-Nerku poznam lično (sram vas bilo!)
-radnik sam u zdravstvu ( i to cijenjen od svojih kolega!)
-pratim sarajevo X forum ( da sad ne reklamiram ovdje)  a tamo obje kakite ili si ti podvojena ličnost pa sereš sa više account-a na raznim forumima!
– nisi me pitala da li sam muško, žensko i da li sam vjernik! Vjernica kao ti ne bi trebala iznositi ovakve nebuloze na javnim forumima! Ja se ne prostituišem s vjerom! Nek ti je na sramotu! Bijednice jedna! Nadam se da ćeš dobiti ban na tom znamenitom forumu a pošto tamo imam veza, smatraj se već banovanom! Seljankuro jedna!
***
A sad da vidimo preseravanja sa sarajevo x foruma:
***
Ako fakat nisi Nerka, prethodna rečenica ukazuje da si vjerovatno osoba koja vjeruje svakom živom samoproglašenom iscjelitelju, jer vidim da su ti svi isti, osim po cijeni, pa eto praviš marketing svom omiljenom čudotvorcu, po cijenu da u njenu korist govoriš nevješto sklapane laži.

Ne troše mi se više riječi na takve poput tebe.

Na temu vjere, nisam mogao da ne primjetim da je stavila u istu ravan “Allahovu volju i njen rad”. Pravi vjernik bi se suzdržao od takvih izjava, pa mogu pretpostaviti da se radi ili o običnom lapsusu, ili frojdijanskom lapsusu koji nam otkriva žestok slučaj iluzije veličine. U hrišćanskim sredinama ovakvi se ne libe da izjave, kako bi dali argument da nisu prevaranti, rečenice u stilu “kada je Isus mogao da oživljava mrtve, zašto neko drugi ne bi mogao da im uklanja bolesti – i u njihovom slučaju riječ je o teškom Bogohuljenju, ali se prevara često primi kod vjernika jer apeluje na njihovo najintimnije osjećanje – vjeru u Boga.
A čak i u svetim knjigama se, koliko se sjećam, ukazuje na to da postoje ljudi koji izgovaraju Božije ime uzalud.
Na kraju, primjetite kako nam je nerka ipak odala pravi razlog zbog kojeg je u biznisu, i to je vjerovatno jedino istinito što je rekla:

mildred je napisao/la:Bolestan čovjek će bilo gdje tražiti lijeka

O bioenergiji možete pronaći na mnogim stranicama interneta, pa se uvjeriti šta je to zaista. Ja nikoga ne bih željela uvjeravati u nešto u što ne vjeruje. Iskreno i jas am bila skeptik kada sam prvi puta odvela bebu njoj. Idem 8 mjeseci i naravno da za jedan dolazak ne možeš izliječiti neke stvari,ali trebali bi znati da između dva eeg-a koja moja beba radi prodje dva ili tri mjeseca, a u tom periodu ja je posjetim 10 puta. Nisam tvrdila da joj je skinula tumor za 1 dolazak,ako je tako zvučalo iz moje poruke, neka mi svi halale. Takođe, nikada ne bih stavljala u ravan Allaha dž.š i Nerku, pa nisam tolika budala, ali kažem, Allah dž.š. pa ona, to je moje mišljenje. Doktori mi nisu puno pomogli i zato sam razočarana.
Uostalom,nisam ovo sve napisala,da bi nekoga u nešto uvjeraval ili mu nametala mišljenje, pročitala sam o njoj jako loše na forumu,a obzirom da imam jako mnogo razloga da napišem dobro, to sam i učinila.
Znate li šta me najviše nervira?. Ja pišem nešto što sam doživjela, način na koji sam našla pomoć i ja idem toj ženi. Tek kada budete imali iskustva sa tim možete reći da li je neko lažov,prevarant isl.
Govoriti da je neko prevarant jer ne vjeruje u bioenergiju,jako je nezahvalno.

mildred

Postovi: 3

Pridružen/a: 19/04/2009 13:57

Ostavi svoje ime i prezime i gdje si radila magnetnu, kod kojeg doktora i kojoj klinici. Da se navodi mogu provjeriti!!! A ja imam snage i volje da ih provjerim!

 

***

Almira… na SPAM-listi si! Ne pokušavaj više!!!

 

12 mišljenja za “Nerka iz Turije … odgovor lakovjernoj Almiri

  1. taboovoice Autor članka

    Ama Edina!
    Naši ljudi iz svih kantona BiH, iz bivših republika ex-Yu dolaze na liječenje u UKC Tuzla, mole, kukaju i traže protekciju da legnu na neku od naših klinika! Ja sam tri puta mijenjao broj mob. telefona, samo da me ne bi zivkali i kvarili mi san ili vikend sesije kod prijatelja u prirodi ili u ribolovu. Javljale su se i još mi se javljaju baš takve osobe koje su pokušale “tretmane” kod raznih baba, vračara, sihirbaza, bioenergetičara, aromaterapeuta, kojekakvih travara i tome sl.

    I, sad se nađe lik (faca pod različitim pseudonimima)kao što je tobožnja Almira, alMIRA, Mildred ili kako se još već zove (jednom čak i muški nick-zaboravio sam sad koji!) da brani ovdje tu “znamenitu” Nerku!

    Nije problem što je brani, odobrio bih njegove/njene komentare na blogu ali pošto nije dobro navela adresu na koju će se požaliti i mene je proglasila krivcem te autorom navedenog posta sa sarajevo-x foruma a ja sam jasno i glasno naveo da je to samo *CITAT*, odstranio sam je sa foruma.
    Haman je neka “neuka” osoba u pitanju jer mogla je i dalje da nastavi baljezgati sa drugih IP adresa ali izgleda da ih nema! A dvojni nick-ovi sa jedne IP adrese i dupliranje postova preko istih-to kod mene nije dozvoljeno. Nisam blentav, kratko rečeno. Stavljen/a je na SPAM-listu do daljnjeg!

  2. merima

    Svi Vi koji ne vjerujete u Nerku u i njeno ljecenje,ja bih Vam savjetovatala da odete i da se licno uvjerite.Budite u cekaonici i sve ce Vam biti jasno.

  3. taboovoice Autor članka

    Čekao sam je mjesecima. I sad je ponekad potražim kad se vraćam sa mojih putešestvija po Bosni i Hercegovini!
    Nigdje je nema.
    Čuo sam da “kao luda” besciljno luta po Puračiću! To je zadnja informacija o njoj!
    Hmm…

  4. edinameskovic

    I ja sam bila nekoliko puta u Turiji! Zbog ribolova i pisanja o ekološkoj katastrofi istoimene rijeke!
    Ni jednom nisam vidjela “kilometarske” gužve ispred njene kuće. Nije bilo parkiranih automobila. Pustinja živa!Njena kuća ko kuća. djelovala je kao napuštena vikendica!
    Ako je NERKA preselila ordinaciju, bio bi red da nas na to upozoriš!😀

  5. taboovoice Autor članka

    Ovo su posljednji trzaji Dinche. Zato sam i dopustio ovaj post!
    Ne sikiraj se…

    p.s.
    I dan danas se čudim da psihijatrijski slučaj kao što je Nerka toliko okupira obrazovane ljude!
    Ovo je, prosto, nevjerovatno!

  6. taboovoice Autor članka

    Merima!
    Imaš li ti svoj blog? Ako imaš, pokaži nam ga ili objavi forume na kojima postaš! Bio bi red!

    Iako je ovo blog i podliježe mom subjektivnom opisu pojedinih ljudi i događaja, u slučaju Nerke stvar je veoma čista. Pročitaj sve moje napise o njoj (postove). Izgleda da si čitala na brzinu, preskaćući pojedine retke iz mojih postova.

    Čekam je već dvije godine ali pišem o njoj tek od ove godine ponukan mnogobrojnim pričama o letalnim ishodima osoba koji su kod nje bili na seansi! Pošto radim u zdravstvu ova tema dobija više na značaju.

    Čekao sam je i sabah zorom, svim danima u hefti, i po ljetnim vrućinama i po mrazevima.

    Žena je nevjerovatno lukava ali neće imati mira dok je ja ne intervjuišem, onako pravo, kako samo ja znam, novinarski.

    Trudio sam se da mojim postovima dam dosta objektivnosti (iako na svom blogu imam pravo na subjektivnost!) pa da postovi o njoj ne budu samo puka izmišljotina. Ravnao sam se tuđim ali prvenstveno vlastitim iskustvima.

    Ovaj post je težak materijalno a imao sam i prijetnji opasnih po život!

    Merima, mafija kad se udruži, gadno je to!

    Kad kažem materijalno, silno vrijeme i novac sam izgubio čekajući je i radnim i neradnim danima. Često sam kasnio na posao ili sam odgađao odlazak u ribolov ili uopšte u prirodu (u kojoj iskreno uživam), zapustio sam neka prijateljstva, neka sam obnovio.

    Zato sam i napomenuo “izmišljenu prijateljicu NEFKU” (iako joj je drugačije ime, radi zaštite njene privatnosti). Naime, kad sam već u Turiji, bio je red da je najzad posjetim jer me godinama pozivala da je obiđem! Radna mi je kolegica! Pobogu.

    Ne zaboravi da sam administrator na nekim forumima (naravno pod drugim nick-ovima!). Moram paziti na rejting foruma, na ponašanje pojedinih članova foruma te da forumske teme ne prerastu u reklamu (promociju) nečega što nema veze sa naukom i što bi moglo naškoditi manje učenim i neukim ljudima ili onima koji su podložni senzacionalističkim i sugestivnim kazivanjima o nečemu što nema naučnu podlogu!

    p.s.
    I sam sam napomenuo, da čim ugledaju moj automobil, ljudi se razbježe. Moguće je i da je Nerka promjenila lokaciju djelovanja. Bilo bi poželjno da nas o tome obavijestiš jer iza ovog bloga ne stojim samo ja. Imam još saradnika (na projektu BOSNARIJE) koji mi mejlom šalju interesantne članke, dopise i dojave.

    Znači, ako znaš kad obavlja djelatnost za koju se izdaje da je BIOENERGETIČARKA, bio bi red da nam pošalješ tačan tel. broj, tačno radno vrijeme, tačnu lokaciju ordiniranja, kako bi na vrijeme POMOGLI nekima da ih NERKA bolje opelješi ili izliječi, kako ti to već tvrdiš.

    Ako si moralna osoba a vjerujem da jesi obrati mi se na službeni mail koji stoji u privitku ovog bloga i dojavi mi tražene informacije!

    S poštovanjem, TABKO*

        1. taboovoice Autor članka

          Ne bi bilo zgoreg da i Vi objavite svoje “iskustvo” sa pomenutom personom jer da je mogla izliječiti pojedine oni mi ne bi dolazili na UKC-Tuzla (meni na posao) kao zapušteni slučajevi!
          Odgovor možete poslati meni kao komentar ili ako imate svoj blog pošaljite mi URL/link ka vašem postu!
          Unaprijed zahvalan!

Komentariši

