KOPILE


Prije godinu dana sam napisao ovo:

Citiram!

Pisao sam istinu! Prostim narodskim jezikom. Da me svako razumije. Mali  “novinar” čuči u meni. Piskaralo. Šta misle o meni novinari “po profesiji”, zabolje me, mal’ ne rekoh šta!

Pretenciozno od mene. Bože sačuvaj! Ovo je blog koji nije stranački opredjeljen, nema mentora… Pišem iz srca i duše. Ako pogrešno vidim svijet i dešavanja u ovom našem tamnom vilajetu, džabe vam kontriranje!

Pišite (pišajte i kakite uz put) svoj vlastiti blog! Ko će vas čitati? Nema straha! Velika je svjetska blog-zajednica!

Možda i ja naletim na vaš blog! Nikad se ne zna!

Hajd’ zdravo… do moje iduće litanije…

Eh, bože dragi… hvala ti na ovoj besplatnoj hosting-aplikaciji nazvanoj “wordpress.com” i meni nepoznatom davatelju iste “usluge”!

Na pisanje i na kopiranje citata me natjeralo baš to što sam tražeći asocijaciju za naše političare, dežurne krivce za ovu sablazan od Bosne naletio slučajno i na ovu temu na jednom od foruma sa BiH predznakom (nema reklame…zar ne?!)

Koliko sad ova tema ima veze sa aktuelnom politikom (a politika ti je danas sve što se dotiče javnog života) na vama je da procijenite!

Piše izvjesni (meni iz blogerskih voda nepoznati Asim Bešlija)
 
*CITAT*
 
Ako smo zaista sredina koja sama za sebe tvrdi da njeguje vrijednosti ljudskog života, koje opet dolaze iz naših finih kućnih odgoja, tradicionalne religioznosti i sistema koji nije iskvaren ‘prljavštinom Zapada’, zašto su ipak i kod nas neki ljudski životi manje vrijedni? Nema boljeg primjera za to od djece koja su rođena u vanbračnim zajednicama i koja samo zbog ovih gore skoro pa savršenih primjeraka naše vrste, moraju živjeti život u patnji. Njima se po tijesnim mahalskim ulicama tepa sa ‘kopile’.Razmišljam posljednjih dana o tome koliko u ovoj našoj domovini ima one djece kojima će život, samo zbog načina na koji su došli u ovaj nesretni svijet, biti zagorčan sve do njegovog kraja. Ona pripadaju onoj posebnoj naciji koja se kod nas odmilja naziva jednim otužnim imenom – kopile. To je ono dijete koje je nastalo u vanbračnoj zajednici, iz ovog ili noog razloga, i koje je i prije svoga rođenja lokalna zajednica označila kao nešto prljavo, nepoželjno, nemoralno, nedostojno života u takvom društvu visokih moralnih standarda kakvo je naše, tako da sam njegov dolazak na svijet uzdrmava ovu harmoniju uzgoja čistunaca!”
 

Ne bih ja o ovoj temi dao bolju uvodnu riječ ali sad stupa na snagu naša bosanska mahala sa svim svojim umjesnim i neumjesnim komentarima…

 
Evo, izdvojio sam nekoliko komentara…
 
*Citiram*
 
 
-Kopile nije ljudsko nego nesretno bice..
Prvenstveno,zahvaljujuci onima,koji su taj naziv izmislili.
Ne samo da kopiladima zovu vanbračnu djecu, nego i onu koja su začeta prije braka. Dzaba što su se rodila u braku. A šta da se kaže…. Narod je pogan. Uživaju da se iživljavaju na drugima, jer se ističući mane drugih, oni sami osjećaju vrijednijim.

-Off: Cak zakon isto tretira vanbracnu dijecu i onu ciji roditelji su skupa zivjeli a nisu imali brak sklopljen u opstini tj. kao djete iz vanbracne zajednice.

-Za pogrdan naziv definitivno nisu kriva djeca vec odrasli.

-ja sam mislila da je ta rijec izumrla kod nas… koliko god ta rijec odvratna, odvratniji su oni koji bilo koga tako nazivaju… ni muz ni ja nismo bili vjencani kad smo prvo dijete dobili… nije se naso niko “pametan” da mi kaze da je kopile… oci bi kopala… nisam odavno cula nekoga da je necije dijete tako nazvo… pljunula bi ga ravno u lice…
 
-Kopile je KOPILE i zaista mi je zao to neduzno bice koje pati dozivotno, ali mi nije zao tu njegovu BIJESNU mamu koja nije razmisljala glavom vec guzicom

– …a jel moranje u danasnje vrijeme da se bude prvo vjencan pa da se djeca prave..? komentar ti je takav da mi se cini kako nisi daleko od onih koji taj pojam i koriste… po tvom komenataru se vidi da je to nesto za tebe nenormalno… “neduzno bice koje pati dozivotno”… odakle svima uopste da svi zbog toga pate… jel mislis da pati vise od djece koja zive uz roditelje nanasilnike i alkoholicare…

-nemate pojma koliko mene ovi malogradjanski komentari mogu izbacit iz takta…

–To su nazivi koje smisljaju oni konzervativci kako bi “ocuvali” tradiciju i ostala sranja koja nemaju veze sa zivotom. Kad malo bolje prokontam to bi trebalo da znaci da je dijete kao pile “kopile”…tj. da mu se ne zna otac ili sta vec?? No, poznajem dosta “kopiladi” (fakat bezveze naziv) koja su samo tako uspjesna u zivotu i koja bi zauvijek mogla zavezati gubicu tradicionalistickim rottweilerima.
Svi sve znaju u mahalama ali malo ko od njih zna da ja na poslu na iste te mahalase potrosim plave tinte vise nego stamparija neka…sve zato jer cunjaju ko je koga hebao i ko je kome otac, majka, djed, ko je kopile..itd. umjesto da se bace na to da postanu pismeni kako stalno ne bi ostavljali otisak prsta na papiru umjesto potpisa i ne izvlace se na one gluposti “meni otac nije dao da idem u skolu pa se ne znam potpisati… zenskoj djeci nisu dali da idu u skolu”….jebo li vam mater seljacku zatucanu….
Zato ne bi trebalo uopste da uzimamo u razmatranje da li je “kopile” ljudsko bice… NARAVNO DA JESTE!!!
 
:ruke :ljub :bravo post je za uokvirit
 
-Ljudi su uvijek voljeli (ni danas se nista promjenilo nije) da se vise brinu o tudjim “problemima”. Nikad nebih nazvala neku zenu kurvom niti djete kopiletom. Nije moja stvar sta ko radi i kako zivi, a djeca kao sva djeca nisu nista kriva i uvijek su najvece zrtve. Ako nekom mozem pomoci pomozi ako ne ostavi ga na miru. Bog je taj koji sudi , a nikako mi ljudi.

:pusa bravo
danas ljudi nemaju druga posla vec etiketirati druge
pogledajte koliko prava imaju pederi, zivotinje a mi bi neduzna bica zauvijek obiljezili
Gdje nam je dusa
Treba pokusati pomoci toj djeci a ne da ih obiljezavamo samo zato sto su rodjena vanbracno
Cudno , zaista cudno
jeste li ikada pomislili da se to moze desiti vasoj djeci?
Da li bi ih odbacili samo zato sto ima vanbracno dijete ccc
predrasude, predrasude, ma to nas uvijek prati ebo ja nas

-Nisam :lud da bih zloupotrijebila termin Kopile radi kritike istog, ali jesam se usudila reci da je kopile kopile. Recimo da do nedavno su takva djeca bila obelezena mendjusom na jednom uhu i to se znalo da je to to te je deklarisano kao kopile. Gledam danas na svakom petom tinejdzeru visi po jedna mendjusa, ali je to sasvim druga prica. Nije rijec o vjencanju prije ili poslije, rijec je o djetetu koje nosi dozivotni pecat nepazljive majke. Cinjenica je da svako dijete pati zbog toga ukoliko nikada nije upoznalo svoga bioloskoga oca ili se samo nagadja ko bi taj sretnik bio kada bi majka znala cije je sjeme zalutalo u Nju tj. koji je “mrav” ujeo za guzicu. Zar nije pametnije i bolje za drustvo i samu porodicu koju sacinjavaju majka i sin ili kcer da se makar zna ko je otac tog djeteta. Ljudi koji ne posjeduju svoj identitet ne “postoje” njihov je zivot osudjen prije rodjenja na Stid. Meni je zao sto je to tako ali Tako je.

-Komšija, nemoj misliti da imam nešto protiv tebe, vidim kakav stav imaš po ovom pitanju ali naslov teme me baš bocnuo, mali savjet, mogao si drugačije formulirati naslov teme, mislim da daje previše prostora za razmišljanje onima koji ne misle kao normalni ljudi ili im je stav nedefinisan. Ne kažem da neko može promijeniti mišljenje zbog jednog naslova ali ovakav naslov dovodi u pitanje to da li su …ne volim ni pominjati tu riječ, ljudska bića. Možda sam previše sitničava, ali jednostavno mi se ne sviđa naslov teme.Naravno da su ta djeca kao i sva druga ali vjerovatno se nikad neće zatrti mišljenje nekih da oni ne zaslužuju sve kao i drugi i da su manje vrijedni i mnogi nikada neće prihvatiti da smo svi došli na svijet na isti, ali potpuno isti način.

Zaboljela me glava te napustih forum. Da se prepirem sa rajom dijametralno suprotnih mišljenja, nisam lud.

Živio moj blog i pravo da na njemu pišem šta ja hoću te da moderiram komentare po svom nahođenju!

Ostajte mi zdravo do sljedećeg posta…

Komentariši

