Predizborna šutnja


Izborna  kampanja je uhvatila maha, gdje jedni drugima podmeću noge, iznose “istine” i “laži”, bezočno sumiraju svoje dosadašnje uspjehe u (ne)radu, obmanjuju i sebe i narod.

Siroti puk koji nema hljeba da se najede kako treba i kome nije regulisana socijalna i zdravstvena zaštita! Imam posao na kojem se svaki dan susrećem sa ljudima koji  nemaju riješene osnovne egzistencijalne probleme te sam sebe smatram dovoljno kompetentnim da razglabam o ovoj i sl. tematici!

Kažu: “Šuti i muti!”

Ispada tako da se ponašam i na ovom blogu, post-ajući kad mi nadođe “inspiracija”!

Došli smo do dna. Očigledno je. Niko ne želi da talasa u septičkoj.

Na blogu, na Fejsu, na web-stranici, odlučio sam da predizborno ĆUTIM.

Sviđalo se to nekome ili ne.

Što ono neko reče:” Vidjet’ ćeš ti poslije izbora!”,  unoseći mi se u lice nekako prijeteći sa dobro mi znanom i odurnom kez-facom (pročitati moje ranije postove) pokušavajući mi imputirati dio lične ( pa i kolektivne) odgovornosti za sadašnje trenutno stanje u BiH jer biva ja sam, kao dio matore populacije kojoj se “ne diže ćuna”,  kriv što je ostalima ovako kako im jest!

Nepodnošljivo!

Zato sam i odlučio da ćutim i ovdje. Nema se više šta reći, dopisati, kazati, pojašnjavati…

ŽIVI BILI PA VIDJELI!

3 mišljenja za “Predizborna šutnja

  1. taboovoice Autor članka

    Ovo je dno dna! Dok se narod ne digne (svi slojevi življa) nema nam spasa. Uljuljkani “lažnom” socijalom, brigom za vlastitu egzistenciju, čuvajući posao sa mizernom platom i tome sl. nisam baš siguran da će i u narednoj dekadi biti imalo bolje!😦

Komentariši

