Ekrem Jevrić dobio konkurenciju


Sjećate se planetarno popularnog Ekrema Jevrića i njegove blentave pjesmice na YouTube  “KUĆA, POSO,POSO,KUĆA”.

Eto, sad je dobio i kunkurenciju.

Toliko nas je zadivio papanski uspjeh Jevrića pa su se na nekim našim  BiH forumima ponadali da dobija nasljednika u mladoj  Mehidi Daut!

:mrgreen:

Reakcije sa foruma:

-Ona hoće da pobjedi. Hoćete li glasati za nju?

-ja sam ronio suze slusajuci je. ima tako sexy glas kad peva…

-Davno sam prestao da se čudim tome… mislim tome kako ljudi mogu sebe tako malo da cijene.

Mada ja mislim da se cura dosla dobro izezati… pokazati malo cice i svoju novu haljinu.
Morate priznati da joj je to bitnije nego da je stavila 59 slika na fejsbuk.

I obezbjedila je sebi da ima o čemu da priča sa svojim “frendicama” najmanje mjesec dana.

Iskreno meni je bolja od one pokondirene kako se ono zove na temi sex heheh.
Barem ne glumi ništa.
Treba joj samo naći dobrog youtube uploadera (čitaj izdavača hhhh) i uspjeh joj je zagarantovan… i crknite vi ljubomorni nevjerni tome. Što nikad nećete izaći na yutubu hhhh.

Smješi joj se karijera.

-definitivno za nju cu da glasam, neznam sta imate protiv cure. Ja nemam zvucnike al kad pogledam video djeluje mi jako dobro…

-Hajd što su očajni i ona i Gospoda (Ekrem
al što misle da su Bogom dani da oni nekom drže ders
i vaze o pjevanju
e to mi nikad nece biti jasno
kako?

kaze Ekrem
ja sam ba gigant imam 4 miliona gledanja na yt
i ima
ne laže
al ne konta hudnik da ga raja gleda i crkava od smijeha
a ne sto je kvalitetan
tako i ova spodoba
mislim jest slatkica je zgodna….samo da ne pjeva…

-Ma dobro mimi “bidnimo” realni.
Mislim da ni ona ne misli ozbiljno…(barem se nadam).

Kad bolje razmislim mozda ni stoja, karleuša anica, manica, janica nisu mislile ozbiljno… al sad već ispaštamo.
Ovome se barem možeš smijati. Al štaš sa pobrojanima koje ti siluju uši i mozak… mislim ja se sasvim lijepo mogu smijati i njima.
Al mi se desi da me nekoliko vrlo dragih insana odmah poprijeko pogleda. A ja znam da ne mogu nikako da objasnim šta je to smješno u stihu. Jer bi to iziskivalo upotrebu onih teških i nerazumljivih izraza što ih samo oni pamatnjakovići koriste kad hoće da se foliraju kolko su pametni

Nedopustivo od  TV kuće HAYAT (naravno ako je ovo njeno maslo a čini se da jest u serijalu ZVIJEZDA MOŽEŠ BITI TI)

I kad mi neko kaže da ovo nisu BOSNARIJE!

Razgulio bih ga…

3 mišljenja za “Ekrem Jevrić dobio konkurenciju

Komentariši

