Sad će izbori!


Rečenica koja zvuči kao prijetnja!

Opasna…

Ja nekome prijetim? Bože sačuvaj! Meni prijete!

A šta to može biti gore (mislim nabolje, po nekima) od koalicije sa četnicima (SDA + ostala gamad)!

Koliko mi to može biti gore.?

Koliko još teže?

Koliko mobbinga još? 

Koliko zavirivanja u privatni život?

Ne jednom, na radnom mjestu, u čaršiji ili gosti koji mi dođu, u rodnom mjestu (selu), desilo mi se da mi kao “prijete” nadolazećim izborima!

Hmm…

U kući i na poslu sam kao “crna ovca”. Ratne i  invalidske “zasluge” mi više niko ne prizna!

Djeca me rođena ne slušaju. Ne hebu me ni za suhu šljivu!

Kao, ja sam kriv za ovo stanje u BiH!

Hmm..

Ama, smaknite me odmah ako sam ja, po onoj narodskoj, “kao stariji” kriv za ovo stanje!

Goli otok je trebao da opstane! 

Dragi Tito!

Nisi očistio gamad kako treba!  Nema se sredstava ni za maloljetničke domove a kamoli za ove koji proturaju na stotine kila heroina kroz BiH!

Baška, politički neistomišljenici!

Više o tome drugom prilikom!

2 mišljenja za “Sad će izbori!

  1. taboovoice Autor članka

    Ono što vjerovatno nisi do sad pročitao na nekom od mojih postova je i činjenica da kroz BOSNARIJE upravo pišem o bosanskoj buraniji!
    O svim onim manje primjetnim detaljima koji karakterišu Bosnu i Hercegovinu kroz humor, politiku, religijske ispade, korupciju, mito…
    Pišem nenametljivo o mafijaškim talovima i obračunima, o blentavim zakonima koji nemaju veze sa tradicijom BiH a tako hrlimo u Europu kršeći naše moralne kodekse, etičnost, pravednost, kulturu i tradiciju!

    Nisam staromodan ali naša zemlja treba jednog lidera i čvrstu ruku u svim životnim sferama.

    Možda sad imam dosta materijalnog u životu ali nemam sigurnosti u moju staračku budućnost koja, bar meni djeluje, neizvjesna.
    Hvala na komentaru!

Komentariši

