Dobijete li uvijek račun za kupljenu robu i obavljene usluge?


Iskreno rečeno, NE!

Čast svaka velikim robnim kućama i supermarketima u mom gradu kao što su Mercator, Tuš, InterEx, Fis, Bingo.

Neka mi ne zamjere neki ako sam ih preskočio ovdje jer spisak bi bio predugačak da ih sad sve nabrajam!

Neviđena konkurencija, borba za svakog kupca te kampanje u vidu prodajnih akcija sa raznoraznim pojeftinjenjima, nagradnim igrama (npr. automobil ili ljetovanje na moru) su za mene nepojmljivi događaji koji me svakim danom sve više iznenađuju!  Takvo što je bilo nemoguće u bivšoj SFRJ pod nazivom “dogovorna ekonomija” gdje su se sštitili interesi pojedinih federalnih jedinica ili cijelih regiona!

Reklamni moto OD IGLE DO LOKOMOTIVE se rasplamsao do neslućenih razmjera.

Na ulicama se mogu vidjeti luksuzne limuzine (npr. Mercedes, Audi, Porsche) koje sad nisu “sporadičan slučaj”, pojedinci već posjeduju vlastiti avion ili helikopter, svjetski preslikani golf tereni (ako imate desetak dunuma zemlje od babovine😀 ), luksuzne vile sa bazenima koje više dokazuju nečiju moć nego stvarnu stambenu potrebu.

Kao sasvim prosječnom BiH građaninu i kupcu, trebalo mi je neko vrijeme prilagođavanja pa iako sam se smatrao fleksibilnom osobom u pogledu svih ovih, na zapadu sasvim normalnih NOVOTARIJA U ODNOSU NA KUPCA  još nikako ne mogu da “svarim” sve ove nagle promjene. Ipak sam ja dijete nekog “drugog vremena”!:mrgreen:

Vrhunac vrhunaca, bar za mene je bio kad mi neki dan kolegica s posla čita vlastiti SMS sa akcijskom ponudom jednog renomiranog supermarketa u kojoj se navođe snjiženja goveđeg i junećeg mesa, piletine i ribe, suhomesnatih proizvoda, krompira, jaja, mlijeka i mliječnih prerađevina!

Nije malo da sam se smijao dok me kolegica zblenuto gledala. Njoj je to sasvim normalna stvar kao domaćici. Meni baš i ne bi bila normalna! Još mi reče i da od banke dobija mjesečne izvještaje o stanju računa na tekućoj i kreditnoj kartici!

Hmm..

Užas! Šta će oni koji nemaju ili ne žele imati mobitel baš iz razloga kao što je remećenje privatnosti? A  govori se, doduše kuloarski, da pojedine banke neće više slati izvještaje o stanju na računima uredno kovertirane koje smo do sad nalazili u svojim poštanskim sandučićima!

Kad bi mene, recimo u ponoć,  “trznuli” SMS-om sa gore navedenim sadržajem, poslao bih ih u p.m.

Vjerujte!

To je, bar po meni, atak na privatnost. Mnogi nesmotreno ostavljaju svoj tel. broj kod ubacivanja računa u kutije pripremljene za učesnike raznoraznih nagradnih igara.

Eto ti matori! Rekoh u sebi. Prilagođavaj se kako znaš! Pem te matora!

Situacija kod malih privatnika je totalno obrnuta. Izigravaju zakonske propise kako god znaju i umiju!

Kad sam neki dan u “GRANAPU” odmah ispod mog stana zatražio račun za kupljeni hljeb, mlijeko i litar kvalitetnog soka, prodavačica me čudno pogledala i kao preko volje ubacila račun u kesicu sa kupljenim artiklima. I sad ona ko biva ljuta umjesto da budem ja.

Izađoh iz radnje s “osjećajem krivice!”

Zašto?

Ne znam ni sam…

1 mišljenje za “Dobijete li uvijek račun za kupljenu robu i obavljene usluge?

  1. edinameskovic

    Privatne radnje rijetko izdaju račune!
    Tuš supermarket mi je blizu. Zadovoljna sam njihovom poslovnošću i ljubaznošću!
    I naravno, izdavanjem računa, makar to bila samo kesica od 100 grama kafe!

Komentariši

