Dacia Sandero Ambiance 1.5 DCI (by Renault)


Dugo sam čekao na ovaj Ambiance model sa dizel motorom uglađenog  i tihog rada!

Na prvoj probnoj vožnji, kod stajanja na nekim raskrsnicama, imao sam osjećaj da je motor ugašen. Fantastično. Zvučna izolacija za svaku je pohvalu. I ekološke EURO 4 norme su zadovoljene te mogu komotno uzdignute glave reći da s ponosom pripadam onima koji se bore za očuvanje okoliša!

Emisija CO2 je 120 gr/km!

Ne znam što raja toliko kuka po forumima oko ubrzanja, mjenjača, kočnica i još nekih “stvarčica”.

Ovo nije sportski auto, niti tome stremi  iako sam na internetu viđao i raznorazne dizajnerske pothvate sportski nastrojenih Dacia fanova. Prostrana karoserija je dobro zvučno izolirana i nema kojekakvih neznanih šumova ili pucketanja plastike na što su se glasno žalili mnogobrojni forumaši.

Sad se vjerovatno pitate: ” A što će tebi tuđe mišljenje? Kupuješ auto za svoj novac i ćejf?”

Jest ali i kad mladu dovodiš u kuću, raspitaš se malo među komšilukom! Zar ne? Karoserija u hatchback varijanti jeste decenijska. Nekima unprijed djeluje zastarjelo ali sve opaske padaju u vodu kad spoznaš da će i sljedeću deceniju zavidan svijet okretati glavu za ovom limuzinom!😀

Glasine o nepreciznom mjenjaču dugog hoda također sam odbacio. Rukovanje petostepenim mijenjačem, skladno odabranih prijenosnih odnosa, po meni je besprijekorno.

Za udobnost i upravljivost sprijeda garantuje Mc-Pherson s trokutastim ramenima a pozadi osovina u obliku slova H s programiranim deformiranjem – spiralne opruge!

Sandero je sve tuzlanske rupe dobro “kupio” sa gumama karakteristika 185-65 R15. Podvozje je sve mekano upijalo. Ne znam odakle forumašima (jer sam i sam među njima) mišljenje da je Sandero neudoban! Hmm…

Kočenje. Ama kočenje je strava spram mog bivšeg automobila. Nije me sramota priznati da sam prvo u dvorištu vježbao s kolikom ću (mišjom) snagom izvršiti pritisak na papučicu kočnice.

Dva puta sam skoro razbio glavu od šofer-šajbnu!:mrgreen:

U serijskoj opremi obavezno dolazi ABS Bosch 8.1 serije, AFU (pomoć pri naglom kočenju) te elektronski razdjeljivač sile kočenja. Nevjerovatno ali svi ovi serijski dodaci su mi ulili strahopoštovanje i naravno, sigurnost!

Za ubrzanje od 0-100 km/h od 15 sekundi, nisu slagali. Meni sasvim dovoljno! Ko želi bolje ubrzanje neka sebi uzme benzinsku verziju iako dovoljno dobro vuče i ovaj motor sa direktnim common rail višetačkastim ubrizgavanjem goriva i turbokompresorom! Deklarirana maksimalna brzina od 157 km/h je, nadam se, tačna! samo se pitam gdje ću ja to voziti brže od recimo120 km/h u Bosni i Hercegovini?!

Hmm… Ograničenje vožnje  od 50 km/h kroz naselja je već stupilo na snagu (ili tek treba da stupi).

Provjetravanje automobila je dobro riješeno. Nisam probao klimu (vozio sam kratke gradske relacije) ali nadam se da će me uspjeti zadovoljiti svojom efikasnošću za vrijeme ljetnih žega.

Nejak autoradio Sony CDX-GT24 (45 W X 4) neće zadovoljiti ljubitelje “grmljavine” ali meni je ionako ugodno popunio atmosferu u, kako već rekoh, odlično zvučno izolovanoj kabini.

Ja ionako radio koristim više za slušanje vijesti jer sam uvijek gladan informacija. Uostalom, zašto visim na internetu.

E, sad dolazimo do one izreke: “Koliko para, toliko muzike!”

Mislim da sam našao zlatnu sredinu između uloženog i dobivenog!

2 mišljenja za “Dacia Sandero Ambiance 1.5 DCI (by Renault)

Komentariši

