Praznik na tanjiru


Dame otišle da slave 8. mart. I to dan prije. Neka. Nisam ljubomoran.

Ostao sam samcat u kući. Kad živiš boemski, “valja” se sam snać’! Nije mi teško. Navikao sam. Nije bitno šta jedeš već kako je to upakovano. Ja sam sam sebi “majstor za pakovanje”!

Riječi kao što su aranžman, aranžiranje, omatanje, umatanje, omot, pakovanje, ukrašavanje, nisu mi strane. 

Pitate se šta je ovo?! Haahahahahhahahahaa…😀

Tjestenina u boji sa dodatkom sjeckanog  junećeg mesa! Ne vjerujete?

Ne morate. Bitno je da je “vjerovao” moj želudac!

E, sad, što sam uzeo rasparenu viljušku, kašiku i nož, što pijem možda loše pivo, što sam u  Balantajnu sakrio dobru domaću rakiju, što mi se obrisao natpis sa slanika, što jedem SMS masline sa kaparima i što sve to zabiberim jako i “zaljutim” zvijezdinim”  ketchup-om, ne zamjerite…

I tako i ja proslavih samotno 8. mart!

:mrgreen:

3 mišljenja za “Praznik na tanjiru

  1. taboovoice Autor članka

    Hvala dame moje. Ovaj post sam napisao tek 9. marta jer osmog i nisam mogao. Cvrknuo sam bio. A đešššš pjan za volan!!!

    p.s.

    Bujrum, ko je gladan. Haahahahahhahahahaha… 😀

Komentariši

