Pravilo je da pravila nema!


Glupo bi sad bilo ovako pod stare dane, reći da ne vjerujem u prirodne, bogom dane, zakonitosti. Krivo mi je samo što ispadoh glup sa ishitrenom izjavom da neće biti jake zime i ogromnih padavina u BiH ove zime!

A bijelonja ( snijeg) iz petog pokušaja, pravo ZAROLJO! Npr. juče je bilo upitno kako ću uopšte i doći na posao!!!

Pa dobro, reći ćete, čovjek pogriješio. Šta ima veze!

Ima veze.

Evo, naredah ja nekoliko slika vezanih uz našu zbilju ovih dana! Obilne sniježne padavine, obilne poplave ali ipak onaj val hladnoće koji je zakačio prvo zapadnu Evropu a kasnije i istočnu, nekako je zaobišao TK (Tuzlanski kanton). Regionalno gledano, Bosna i Hercegovina je relativno dobro prošla! Kao da je i dragi bog vidio njenu istorijsku patnju pa riješio da je ne stavlja na dodatne muke.

JEDNO JE SIGURNO! JA JOŠ NE ČUH DA JE NEKO U BIH UMRO OD ZIME I GLADI A PRATIM SVE VRSTE MEDIJA! PO TZV. TRULOM ZAPADU CRKAVALI SU LJUDI KO OBIČNI HAJVANI NA OČIGLED PROKLAMOVANIH ZAPADNJAČKIH BLAGODETI I POLITIČKIH SLOBODA!

ISPADA DA MI OVDJE IMAMO NAJBOLJU SOCIJALNU POLITIKU.😆

NAŠI POLITIČARI BI MOGLI DA SE PONOSE DOBRIM RADNIM UČINKOM!:mrgreen:

Već sam bio pomislio da moje stare kosti (moj lični barometar) ne fercera kako treba. Ipak, pokazale su se tačne moje prognoze. Ove godine bilježio sam prosječne dnevne temperature pa ako ovaj zadnji val polarne hladnoće smijeni još jedna sesija veoma toplog vazduha i za dan-dva otopi snijeg, po statistici, ova zima bi mogla ispasti toplija nego se mislilo u prvi mah!

Kontraverzno! Znam!

Ove zime imali smo “polarne” hladnoće (ljudi crkavali ko hajvani), duge “jesenje” kiše (ogromne poplave i odroni zemljišta),  pravo “proljetno” sunce (ja dobio boje u licu na + 17 °C :D)!

Kakve veze ima sadržaj ovog posta sa naslovom? Nikakve, vala!😀

 

PRIRODA  JE NEPREDVIDIVA!

BOSNA JE OVO!

2 mišljenja za “Pravilo je da pravila nema!

  1. taboovoice Autor članka

    Ipak je ovo bio samo prolazan val hladnoće. Evo danas 30.01.2010. god. u subotu ustanem ja rano i kao prvo odškrinem malkice prozor. Imam šta i da vidim. Snijeg se još po noći počeo topiti. Pogledam u termometar na zidu. Imam šta i da vidim … +5°C … Dovoljno da se sav istopi za dva do tri dana.
    Vidjećemo da li će biti kao i sa prethodnim sniježnim valom kad se snijeg otopio za manje od dva dana!
    Zato toliko i pišem o snijegu. Padao je u pet-šest navrata i poslije nekoliko dana se topio. Poslije četvrtog vala je čak napravio ogromne poplave i mnoga klizišta su krenula! Brinu me, za moje godine, neobjašnjive klimatske promjene i čudna smjena godišnjih doba!
    Eto, prošle 2009. godine ne sjećam se kako je proljeće prešlo u onako žarko ljeto dok prave jeseni nije ni bilo. Odmah je nekako nastupila zima.
    Hmm…😆

Komentariši

