Rezime za 2009. godinu


Moja blogerska kolegica je bila ažurnija sa slikovitim prikazom za 2009. godinu. Ja ću se zadovoljiti sa trenutnom prezentacijom. Nema ni uzlazne ni silazne tendencije posjeta mom blogu. Imam stabilne čitaoce, preko 150 dnevnih posjeta. Ne treba biti nezahvalan. Nisam ja vlasnik Facebook-a ili sličnih community zajednica! Obični sam blogeraš kao i vi, uostalom!

U svakom slučaju hvala mojim vjernim čitaocima jer bez njih ne bi ni postojao ovaj blog!

Vaš tabko*

4 mišljenja za “Rezime za 2009. godinu

  1. edinameskovic

    Ma, dobri smo nas dvoje. Nigdje ne žurimo. Tako si me i ti učio, zar ne? Ne patimo za slavom. Vrijeme je pred nama. Nebrojeno puta sam se uvjerila da nema uspjeha preko noći. Čast izuzecima ali to su rijetki slučajevi!
    Srdačan pozdrav i moje iskrene čestitke!
    Dinche*

    p.s.
    Dobro ti offo paciklo! Majke mi! Liči na tebe skroz! Uviek se nasmijem kad vidim ovu animaciju!😀

  2. Senada

    Pohvale…❤
    za sve što vidim i vidjeh ovdje🙂
    Vi ste baš vrijedni… što jest-jest.
    150 čitalaca dnevno… uh! Čestitam!
    Kad tako dobro ide, možete promovisat
    i riječi od nas ''pjesničkih duša''😉

Komentariši

