Postovi koji su mi privukli pažnju uoči i nakon proslave Nove godine!


Evo nešto od navedenog!

Čak im nudim i besplatnu, link – reklamu!

Ovo i nije bloganje nego  čisto reklamiranje te copy-paste iznošenje tuđih mišljenja.

Kad neko od foundera (osnivača) pomenutih blogova iznese svoje javno mišljenje o datim temama, skinut’ ću im kapu! Žao mi je ali citiranje Kur'an-a u ovim postovima, najblaženo rečeno je, sramotno!

Uvjerite se i sami….

  • Veliki japanski naučnik prešao na islam
  • Šta je nama Nova godina?! – hutba Mustafa ef. Spahić, Mujki (mp3)
  • ISLAM I OBILJEŽAVANJE NOVE GODINE
  • Ima toga još ali ovo su upečatljivi primjeri! Kliknite, upoznajte se sa bedastoćama napisanog! Do vas je.

    Vrhunac je naravno “APARAT ZA UZIMANJE ABDESTA”

    Link: http://bizjo.se/2010/01/02/automat-za-uzimanje-abdesta/

    Ovo bih dodao u religijske bljuvotine pošto nemam dopisnika (saradnika) na konkretnu i istinsku religijsku tematiku! Mislim na sve konfesije, naravno!

    HVALA NA POZORNOSTI!😀

    3 mišljenja za “Postovi koji su mi privukli pažnju uoči i nakon proslave Nove godine!

    1. edinameskovic

      Hmm..
      Poučno je citirati Kur'an ali baš pretjerivati. Nisam ni ja za to!
      Posebna je priča kad neko pravi blog kopirajući masu podataka sa drugih blogova ili web-portala! Ne sikiraj se. Raja odmah osjeti kad neko nešto piše a nije njegovo. S vremenom, prestat’ će da posjećuje taj portal ili blog.
      Ne jednom, bila sam svjedok, ukidanju sajta zbog hićme razloga! Da sad ne nabrajam. I sam znaš, vjerovatno!
      Hajd’ selamim…

      p.s.
      Nemam pristup Internetu baš svaki dan. Ne zamjeri i na nejavljanju i na neažurnosti na portalu BOSNARIJE!
      Ima vremena. Duga je zima. Bit’ će vremena i za moju ribolovno-ekološku kolumnu!

    2. taboovoice Autor članka

      Vidim, dopisala si (uredila repliku) na prethodnom postu!
      Ama, ne sikiraj se, sve ja vidim , sredim, uredim! Znaš mene već! Precizan!

      p.s.
      Sredi taj Internet preko CATV? Šta čekaš?

    Komentariši

