21. decembar – Danas rudari u Bosni i Hercegovini obilježavaju svoj dan


Nekako ih se samo deklarativno sjetimo! Ovako uz njihov dan. Tih ljudi koji zarađuju hljeb sa sedam kora!

Sinoć bio vatromet u gradu. Kao i svake godine, uostalom. Teško da sam baš vidio rudare u prvim safovima na sinoćnjim TV-emisijama iz studija uživo, TV-dnevnicima ili sa svečanosti u BKC-u!

Uglavnom su se guzonje nabile naprijed da im opet gledamo iste, dušebrižne face!

Na ovaj dan, 1920. godine, ugašena je Husinska buna ali tek 89 godina poslije rudari slave bolje dane.

A i to je pitanje!

Hmm…

 

Iako ni danas nije lako i uslovi rada još uvijek nisu na nivou na kojem bi trebali biti, rudari se nadaju boljem sutra.

Rudari, uvijek vječiti optimisti. Svaka im čast. Iskrena čestitka od moje malenkosti!

6 mišljenja za “21. decembar – Danas rudari u Bosni i Hercegovini obilježavaju svoj dan

  1. edinameskovic

    Svaka čast. Ja i zaboravila na njih a Tuzla je glavni grad ovog rudarskog bazena. Osim toga, naši sponzori su upravo rudari. Moj matični klub je UG SRD “Kreka” – Tuzla.
    Odoh i ja šta naškrabat’ na svom blogiću o rudarima!
    SRETNO*-rudarski
    i
    BISTRO* -ribarski!
    Dinče

Komentariši

