4 mišljenja za “Novine kod posjeta BOSNARIJAMA!

  1. Enes Tabudić

    Dobro Ti je ovo i razumijem Tvoju ogorčenost u podpunosti jer “MAŠINERIJA” WORDPRESA baš i ne zaustavlja sve IP adrese.
    Evo toliko kao podrška a ovo je probni za mene da vidim hoće li proći.
    Pozdrav od ENESA i nemoj se sikirati jer uvijek je bilo a i biće b….a
    koji ništa ne rade nego traže kako nekome zagorčavati život.

  2. taboovoice Autor članka

    Enese, dovoljno mi je već to što svi čekaju na dopuštenje komentara! Čak i ti kao registrovan korisnik ove zajednice! Ni jedan komentar više ne može proći bez odobrenja!
    Ovo jeste nepopularna mjera ali veoma je efikasna!
    Hvala ti što si javio. Cijenim!
    Malo manje posjeta ali makar miran od spamer-a!

  3. edinameskovic

    Heh! Tabko! Pa to si ti meni “naštimao” odmah u postavkama na mom blogu! Prije nego sam i na pisala prvu riječ na blogu. Evo blog već skoro dvije godine fercera bez ijedne spam-poruke! Baš ti hvala ali zašto to nisi uradio i na svom, baš me to čudi od tebe!
    Ako si želio koji posjet više, oke, razumijem te ali nije više raja ono što je krasilo tu riječ!
    Raja, ohhh kako je to nekad divno zvučalo!

  4. taboovoice Autor članka

    Računao sam na još veću posjetu! Istina je! Računao sam i na korektnost komentara tj. ljudi koji ih postavljaju!
    Nema toga više. Sad svi moraju da čekaju u redu. Žao mi je što se to odnosi i na registrovane korisnike ove blog-zajednice!

    p.s.
    Pišući postove, nekako sam zaboravio na opciju da uđem u svoj kontrolni panel tj. preglednik i da to sredim. Moram priznati da sam se više zanio pisanjem nego zaštitom.
    Hvala vam oboma na komentarima!
    Srdačan pozdrav!
    Vaš Tabko*

Komentariši

