Moj grad pod snijegom…


Danas je nedjelja, 13. decembar 2009. god.

Ono što se kaže, zima samo što nije kalendarski počela. Period pretoplog (gripoznog) vremena za ovo doba godine najzad je prošao.

Drugi je ovo snijeg koji je ove godine pao ali haman će i on biti kratkog daha!

ISPOSTAVILO SE DA SAM BIO U PRAVU! SAMO SE HEFTU ODRŽAO!

 Ne čudim se ja snijegu već zabrinjavaju ogromne klimatske promjene. Prošle godine gorivo mrzlo u rezervoarima i motori crkavali, ljudi noge i ruke lomili a ove godine dole u nizinama bar, nikad se temperatura nije spustila duboko ispod nule! Najavljuju hladnu zimu. To vjerujem meteorolozima ali osjećam zimu sa manje snijega.

Godišnji odmor. Dosada živa. Prosurfam Internetom, prerovim sve plaćene račune i po deseti put ih uredno slažem, kablovska TV mi već odavno dojadila, sve neke reprize tamo…

Proučavam ovu Nokiu N97 što je dobih od mog bihneta na poklon. Nervira me i ona. Simbian operativni sistem. :D  Ili me ne sluša ili sam omatorio pa da skontam silne opcije koje mi ona pruža…

Blogam. I na blog-zajednicama neka učmalost. Nema dobrih postova da me oduševe, inspirišu. Da i ja napišem još pokoju pametnu dok sam živ…

Hmm…
Tmurno vrijeme, depresivno…Grad nekako pust…Gledam kroz zamagljeno staklo…Osama…Tuga neka…

Komentariši

