Jeste li danas učinili nešto dobro ?


Pitanje koje nas pojedinačno, svakog muči, na neki način! A možda Vas i ne muči jer imate ledeno srce za tuđe probleme!

Ideja vodilja administratora i sljedbenika  na http://www.dobro.ba čak je i mene zapanjila svojom ažurnošću i odzivom ali i hrabrošću!

Svaka čast na ideji za pravljenje portala ali kod nas je običaj da neko pravi News magazin a pojma nema o novinarstvu, prave se IT-baze podataka (a neažurne su-prema tome i zastarjele!), neki raspravljaju o tehnici i tehnologiji a pojma nemaju, neki o alternativnoj medicini itd.

Daj ba ljudi, uozbiljite se!

Našoj Bosni i Hercegovini treba svaka vrsta pomoći ali nadri-naučnici-ljekari, bioenergetičari i sl. na žalost nisu!

Ne znam koji Vam je?

Iskreno se čudim čitajući vaše postove i razglabanja na njima! Molim najljubaznije foundera tog portala da mi se  javi makar na private e-mail!

(Poslao sam već inicijalni e-mail)!!!

Hmmm..

Možda neke akcije i urode plodom jer ću ih i ja zdušno podržati ali akcije tipa pomozimo nekome kome nema pomoći, nikako ne podržavam!

Nema pomoći kod raka (Carcinoma), transplantacije organa koje do sad ni svjetski sručnjaci nisu pokušali a slabi su rezultati i kod presađivanja koštane srži (leukemija) i tome sl. Možda je nekome i produžen “kvalitet” života ali totalnog izliječenja svakako nema kod leukemije. Leukemija kad tad završava letalnim ishodom!

Molim admine tog portala da me konsultuju oko akcija pomoći jer sve je ostalo “laganje naroda”!

Zar ne?

 A  niko ne želi da dođe na “crnu listu” na ovako lijepoj wordpress-blog-zajednici!

Ovo je i napomena i “upozorenje” ali i moja borba sa lakovjernicima!

S poštovanjem!

Vaš TABKO***

2 mišljenja za “Jeste li danas učinili nešto dobro ?

  1. edinameskovic

    Ono je užas portal a ti ga još i reklamirasš!
    Baš me to čudi od tebe!
    Naravno da nema izliječenja od raka! Užasno se igrati sa ljudskom nadom i skupljati novac za nešto što neće uspjeti!
    Hmm…
    Haram pojedinima! Nek’ si nas baš uputio na taj portal pa da vidimo čime se sve svijet bavi!
    Užas jedan …

  2. taboovoice Autor članka

    Neka ba! Nisam ja tašt na posjete tuđim portalima i nije mi pretenzija da imam najjači portal ili blog u regiji!
    Neki su željni brze slave i zarade. To im je u krvi. Saburli sam čovjek. Polako. Evo i posjete blogu neumitno rastu!
    Da ovaj post ne govori o bosanskoj buraniji, sigurno ne bih uvrstio ovakvu temu na blog. Ne brini se!
    Pa vidiš i sama koliko reaguju na tzv. Nerku iz Turije!
    Zar ti to nije dovoljan pokazatelj?

Komentariši

