Zimsko računanje vremena


Ustao jutros rano. Sabahilde popih na miru  ka(h)vicu, malo išao na internet, provjerio poštu.  casovnik

Kroz prozor posmatram moj grad kako se letargično  budi. Gradska zaobilaznica  upravo ispod mojih prozora. Prvi gradski busevi, pretovareni kamioni uz silnu buku snažnih mašina, žure put Majevice, preko Banj Brda, prema Priboju, Bijeljini i Beogradu. Kao i do sad, niko od kamiondžija ne poštuje zabranu noćne vožnje do 06 h ujutro. Biznis tjera ljude na svakodnevno kršenje saobraćajnih propisa! Hmm…

Pomjerih kazaljke na satu sa smješkom. Svejedno mi, svakako danas ne idem na posao!

Natjerah sebe da ne čamim kraj kompa pa napravih malu kružnu vožnju gradom.

Razlog? Zar mi treba razlog? Cigarete, kupovina omiljenog časopisa, vožnja usnulim ulicama. Divota jedna!

Vrijeme negdje oko 08 h po novom vremenu (09 h po starom!)

DSC00002DSC00003

DSC00004DSC00005

DSC00006DSC00009

DSC00010DSC00012DSC00013DSC00015

DSC00016DSC00014

2 mišljenja za “Zimsko računanje vremena

  1. edinameskovic

    Jesi li to ti ustao u 7:15 h? Hahahahahahah😀
    Sat pokazuje toliko?!
    Hmm…
    Sramota!
    Ja sam već tad bila na Modracu i sudila!
    Pozzzzz i BISTRO*

    p.s.
    Lijepa je naša Tuzla u ranu zoru! Hvala na divnim slikama…

Komentariši

