Nagradna igra


Vjerujete li u nagradne igre, a?

Sudeći po dosad dobivenim od BH Telecom-a, slabo! Doduše, bio sam nemalo iznanađen poklon paketima od ovog našeg renomiranog davaoca usluga na području Federacije BiH i van nje!

Neki kažu i monopolističkog!

BiH Telecom bio monopolitički (hm… uvijek ta riječ POLITIKA) ili ne, ja sam ipak zadovoljan njegovim uslugama. Slagali se Vi samnom ili ne!

Nije mi ovo namjera da reklamiram ali za ovakvu “stvarku” od mobilnog (NOKIA je to bOO) vrijedi se pokušati okušati u nagradnoj igri! nokia-n97

BH Telecom-ov dobar marketinški potez, vrijedan hvale (lije su to bOO)!

Pametni ljudi sjede tamo i smišliše dobru ideju kako da sami sebe nagradimo! Zar ne?

Kako???

Pa fino. Pošaljete SMS ( u kome navedete svoj tel. broj) kojem je cijena 1:17 KM (sa PDV-om! :D)

I, šta biva? Pa sami sebi (korisnici) darujemo jednog među nama ovim divnim primjerkom čudesne GSM-tehnologije!

Sad će neko reći: ” TABKO otkrio toplu vodu!”

Hahahahahaha😀

Jock’   jOO bOO…

Šta je ovdje BH Telecom? Ništa! Samo organizator (igre)!!!

Vaše mišljenje, molim…

3 mišljenja za “Nagradna igra

  1. edinameskovic

    Bilo, kako bilo, vrijedi posati po jedan SMS svake hefte! Ionako sam na pretplati pa makar i ja nekog u BiH “darivala” mobitelom!
    Postoji šansa da i mene neko (iz mase) daruje?
    Zar ne, TABKO?😀

  2. taboovoice Autor članka

    Da bog da ga ti dobila! Od srca ti želim! Iskreno!
    Ja ću ga svakako kupiti, makar na rate u BH-Telecom-u! Već imam dovoljno privilegija (popusta) tamo!😀
    BISTRO*

Komentariši

