Paparazzo u neuspjeloj akciji! Biva ja!


Danas je bio “Kup Tuzle 2009”. Nisam išao tamo. Riješio sam da se provozam našom dragom BiH! Za malo ne platih glavom!

Kad me ne ubiše momci iz osiguranja!

Kad gledate tu djecu, djecu budžovana, rekli bi da su prava nevinašca! Šteta što nemam sve fotografije (neke sam sačuvao za ne daj bože i sklonio ih na sigurno mjesto van stana!)  jer ta djeca su se svojski trudila da izgledaju poderano, kao da su napuštena od roditelja i društva.

Pokušaj stvaranja nekog, kako da kažem, lažnog imidža, kao biva, ista su raja kao i “normalna” raja sa ulice, znate ono, poderane farmerice, majice od 2-5 KM, povraćanje radi povraćanja (snimanje istog!), seksanje da se sve vidi i da svi vide kako mlada tinejdžerica uživa kod prve defloracije (biva i ja kao tobožnji voajer!) Ma, ne pada mi na pamet! Nisam ovo ciljano gledao. Sve je čista slučajnost!

Ja išao u prirodu da se odmorim i mal’ ne platih glavom! Bog te mazo…

Hmm…

Znam da se ovdje ne vidi puno ali slike su u pripremi! Za ne daj bože nečija lica sam morao sakriti… Radim na tome ovih nekoliko časova… ako ne zaspim prije toga… Za danas sam stvarno, preumoran! Vjerujte mi na riječ!

Pogleda mutnog, zagledani negdje u daljinu, žive u svom nekom imaginarnom svijetu, pjevaju “narodnjake” (Halid Bešlić-Cigo im je uzor!) , seksaju se na otvorenom sa svim i svakim, drogirani, alkoholisani! Čak sam imao i poziv tamo, preko ograde od dvije mlade (maloljetne) dame ali neki nadobudni momak iz osiguranja je smatrao da sam “opšta opasnost” po mlađariju. Htio me pošteno prebiti. Vidio sam mu to iz zakrvavljenih očiju. Sva sreća imao sam upaljen motor od automobila. Ponekad je pametnije pobjeći i ne izazivati gužvu!

Sutra, nekad, kad čujete, predozirala se ta i ta osoba, sin ili kćer tog i tog na psihijatriji, saobraćajna nesreća objavljena onako uzgred samo sa inicijalima (recimo sudarili se M.S. i H.R. i zadržani na liječenju u KC-Sarajevo npr.), nemojte se čuditi!

Ne prave greške djeca običnih smrtnika. Rijedak je to slučaj!

Ovdje je u pitanju obijest!

Čista obijest!

Dok sam pokušavao da snimim (nenamjerno) ovaj jednominutni video-klip, do rezervisane vikendice je tri puta došlo taxi-vozilo sa novim pridošlicama i dva puta dostavno vozilo (mislim da je pizza i nekoliko gajbi piva bilo u pitanju, nisam siguran!)

Hm…

(nastavlja se…)

3 mišljenja za “Paparazzo u neuspjeloj akciji! Biva ja!

Komentariši

