Poželio sam…


Osim nekih kapitalnih ulova poželim ponekad i da plivam. plivac 
Nekad bih igrao lopte kraj rijeke ili jezera. fudballer 
Dosta mi je lažnih medalja.  Angie je zaslužila svaku koju je dobila ( garantujem )!
Muzičar sam,  ciganski orkestarnekad bih pustio pokoju iz sveg glasa… Pobogu čovjek sam, nisam hajvan!
Želim roštiljati   rostiljljrazanjnja ne biti obavezan sa takmičarskim zahtjevima.
Takmičenja ostavljam “novim budalama” željnim dokazivanja! ( ja više ne vidim materijalni stimulans u tome, heh…možda sam ostario, a?)…
Ponekad volim i popiti pokoju  okruzen alkoholom( ne zamjerite mi!)
Jednostavno…
Vrijeme je za buđenje! budjenjnje 
Dok nekog ne opali po džepu… hajjj… nejseee…
Nisam vas napustio!
Naprotiv!
Hvala vam na riječima podrške. Angie nek’ radi kako hoće. Ja idem svojim putem ali nikad više neću biti SPORTSKI ribolovac!
Ako mi dragi A.dž.š. dozvoli, od sad idem u ribolov za svoj ćejf!
Do sad to nije bio slučaj!
BISTRO NARODE*

4 mišljenja za “Poželio sam…

  1. edinameskovic

    Neka ti se ostvare sve tvoje želje.
    Istina, bilo mi je danas teško na “Kupu Tuzle 2009” bez tebe ali izdržaću nekako!
    Ne zamjerim ti. Zamorno je za tebe ovo a i ja sam već pomalo umorna! Danas sam samo bila linijski sudija. Nisam se takmičila. Nema žena u konkurenciji. Džabe bih se izblamirala!
    Svi su te pozdravili (foteljaši)!😀 Nedostajao si nam!
    BISTRO*

  2. taboovoice Autor članka

    Hebem ti te foteljaše! Nek’ me ne pozdravljaju više kad sam im mrzak za rakijskim stolom! Mater im!
    Od iduće eko i ribolovne sezone ako dragi bog da, vidjet’ ćeš me! Na drugim lokacijama, sretnijeg, vedrijeg. Ovo je sve ošl'o u Q krasni-!
    Razumi me!
    Prihvatam tvoje ideje za udaljenije, ribom bogatije destinacije. Do tada i dalje ću da se bavim bosanskom buranijom, na svoj način!
    Srdačan pozdrav! Sretno ti na takmičenjima!
    Ja idem svojim putem. Ne zamjeri mi!
    *BISTRO*

  3. Dado

    Pa ti tabko* imas necija zivota dva , i vise cak , ako ti nije dosta , stvarno neznam kome bi dosta zivota bilo … Al lijepo je vidjet kad neko zna uzivat u zivotu … kad je vec u finim godinama , a osjeca se kao da je dosta mladji …

Komentariši

