Mirni protest podrške Iliji Jurišiću


Da, da…

Isuviše miran! Malobrojan. Ili je slabo organiziran. Ne znam. Nije do mene! Sva sreća radio sam  pa se ne obrukah.

Nije sad to, da sam ljubitelj MASE ali par stotina tuzlaka, mislim da nije realan broj onih koji stvarno vole, cijene i poštuju Iliju Jurišića! Protest je organizovan loše i u krivo vrijeme kad narod radi i bori se da kako tako zadrži posao. Svijet je umoran od protesta koji ničemu ne vode! Od loših organizatora istih (protesta).

Umoran od političara kojih nije briga za vlastiti narod! Umoran od umora! Et’!

Pošto sam bio na poslu neke slike sam preuzeo sa lokalnih web-portala. Možda je i bolje što nisam bio učesnik ove malobrojne skalamerije. Na sramotu meni, na sramotu tuzlacima….

Kolona je krenula od BKC-a Tuzla

kolona kod BKC-a

nastavila gradom…

ustaj Tuzlo

i završila na Brčanskoj Malti, poprištu legendarne bitke za Tuzlu!

protest na malti

Kasnije se ispostavilo, odlučujuće bitke i za cijelu BiH!

2 mišljenja za “Mirni protest podrške Iliji Jurišiću

  1. edinameskovic

    Radila sam (možda bih i došla na protest) ali me sramota i organizacije i malobrojnosti!
    Sramota za Tuzlu koja ima itekako dobru tradiciju!
    Prosto ne mogu da vjerujem!

Komentariši

