BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN


*BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN* rotatingmoon

SVIM MOJIM VJERNIM ČITAOCIMA I NAMJERNICIMA NA OVAJ BLOG!

*Vaš Tabko*rotrotatingrottating_star

3 mišljenja za “BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN

  1. edinameskovic

    Mahhh…
    Nema problema. Ima još dva dana Bajrama pa sad kome sam otišla, ko mi je došao. Bilo je vremena.
    Ove godine nisam slala SMS-poruke nikome. nisu ni meni prošlog Bajrama. Osim toga, bila sam nedostupna, van BiH GSM-mreže! Znači, nisam ni bila obavezna!
    Zar ne?

Komentariši

