Ko liže, pare su mu bliže!


Ovom postu bi bolje pristajao naziv:

“Ko sladoled liže, pritisak mu se diže!”

Da li je i ove godine u pitanju jedna u nizu prevara građanstva, vidjet’ ćemo!

Obilazio sam zvanični LEDO web-portal i silne forume. Niko, ama baš niko, nema pojma ko su dobitnici nagrada iz prošlih kola ove nagradne igre. Da bi sve još bilo sumnjivije, potrudili su se i sami organizatori ove igre. Neugledan i očajno loš video-klip na lokalnim TV-stanicama pokazao je vrh kiča i neukusa sa čim se ova renomirana firma iz Hrvatske (domicilno) izblamirala do nečuvenih razmjera!

Kud ćete dalje kad me raja koja me sretne na ulici ili u lokalnom bistrou, pita:

-A, je li boga ti, znaš li ti tačnu adresu za poslati one štapiće od LEDO sladoleda?!

-Pa zar nema na omotnici sladoleda? – pitam ja.

-Nema, bolan! – uglas će svi redom.

Ove godine LEDO je načinio najveći marketinški blam koji su i sami gledaoci lokalnih TV-stanica okarakterisali kao evidentnu sumnju u regularnost ove nagradne igre, na što se i prošlih godina iz sličnih razloga, sumnjalo! Pogledajte i sami pomenuti video iz kojeg se skoro ništa ne vidi. Ponajmanje tačna adresa slanja koverti za nagradnu igru! Ostajem bez riječi!!!

 

 

Prenešeno sa drugog portala koji ih naglas hvali. Ja sam nekako… oprezan. To je najbolja riječ kojom bi opisao poslovanje ovog preduzeća. Imam i gadnijih riječi u vokabularu ali ne bih sad o tome. Možda nekom drugom prilikom…

Preduzeće “Ledo” iz Čitluka dobilo je status superbrands!

Preduzeće “Ledo” iz Čitluka dobilo je status superbrands koji se u BiH dodjeljuje prvi put u konkurenciji 12.000 brendova prisutnih na tržištu.
Ovo priznanje “Ledu” je pripalo za reputaciju, prepoznatljivost, kvalitet i dugogodišnju dosljednost proizvoda.
“Ledo” Čitluk posluje u sastavu hrvatskog koncerna “Agrokor” od 2000. godine i danas je najveći proizvođač sladoleda u BiH sa prošlogodišnjim tržišnim udjelom od 73 odsto. Osim proizvodnje sladoleda, “Ledo” Čitluk tokom cijele godine pod svojim brendom pakuje maslac i smrznutu ribu te distribuira smrznuto povrće, tijesto, ribu i gotova jela.
“Paralelno s rastom kompanije, “Ledo” je razvio pozitivan i prepoznatljiv imidž, te ga tržište prepoznaje kao veliku i snažnu, dinamičnu kompaniju koja nudi odlične, zdrave i ukusne proizvode”, navode u ovom preduzeću.

4 mišljenja za “Ko liže, pare su mu bliže!

  1. edinameskovic

    Haahhahahahaha😀 TABKOOO!
    Evo mene na moru. U Podacama!
    Ližem sladoled!
    I baš si me slatko nasmijao…
    Aferim ti za ovaj post!

    p.s.

    Da ti ponesem flašu morske vode…nakooo…jaranski?!
    Javi mi…

Komentariši

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s