Nerka iz Turije (2)


Iskreno me čudi kako nije bilo više  komentara na moj prvi post o tajanstvenoj Nerki iz malog sela Turija kod Lukavca!

 nerkina rezidencija u sumrak

Na ovaj način pravim joj i svojevrsnu reklamu iako mi to uopšte nije bila namjera.

Kad sam pisao pod drugim pseudonimom na drugim forumima (sarajevo x-comu, recimo) e-mail sandučić mi je bio zatrpan “braniteljima” ovog, svima u selu (pa i šire, u svijetu) poznatog sihirbaza!

Predpostavljam da raja više čita postove na drugim blog zajednicama ali ja ću ostati na WordPress-u jer mi nudi više mogućnosti a osim toga nema nacionalno obojenih blog moderatora na ovoj blog zajednici kao što je to bio slučaj sa nekim bosanskim. Da ih sad ne reklamiram!

 nerkina rezidencija sumrak zatvoreno

Zašto sam spomenuo Nerku kad sam rekao da o Turiji i njoj neću više pisati? Pa zato što se njena rezidencija (ordinacija) nalazi upravo preko riječice Turije, tridesetak  metara nizvodno od mjesta na kojem sam večerao. Osim toga bio je ponedjeljak. Tad joj je radni dan a ja sam rano došao. Odmah iza 16 h. “Pacijenti” pred vilom je nisu čekali a iz napisa sa drugih portala spominju se redovi od kilometar i čekanje od 24-48 sati ne bi li se dotična “smilovala” da vas primi! Kojim li to danom radi Nerka? Treba li nekoga potplatiti pa da saznam kad radi ili da joj navalim inspekciju na leđa?! Možda je to već neko drugi uradio.

To me tješi. Vidim da njen “hotel” nema fasade a okolne kuće i ugostiteljski objekti imaju. Posmatrajući tu zgradu po danu, stiče se utisak kao da mjesecima niko u njoj ne živi! Kao da je zapuštena. Neka krntija od auta tu stoji sve dane na samom prilazu kući. Praktički gledano, morao bih preskočiti auto da se popnem do ulaznih vrata. Hmm…

Danas je utorak. Neradni dan za Nerku ali i za mene. U prethodnom postu sam napisao da su mi mještani rekli da ne radi utorkom i subotom! A vala više i ne pohodio Turiju.  Svakako danas planiram negdje drugo na zrak.

vikendice na turiji niko ne pohodi

Ovaj post sam komotno mogao nazvati “Večera kod Gere” jer, pobogu, ljetna sezona je počela. Valja negdje i izaći, provesti se. Ne samo čamiti kraj kompjutera.

Naravno da izlazim. Ne sjedim baš svo vrijeme u kući. U predivnom ambijentu i večera i vino imaju nekakvu  posebnost koja se ne da lako opisati. Pogotovo saznanje da jedeš frišku ribu iz ribnjaka koji ti je pod nosom… Ako si još i sa svojom “ljepšom” polovinom kao ja sinoć, tim bolje!pastrmka_na_zaru

Sinoćne slike same govore (ponedjeljak 15.06.2009. god. – “Kod Gere”)

kod_GERE_ribnjak

Ugodan ambijent, čist zrak, ljubazno osoblje koje nema pojma ko je Nerka?! Hmm… :D 

Friška riba (pastrmka)  i dobro vino. Svakako bih preporučio da ovdje nekad dođete ako vas put nanese u ove krajeve…

kod_GERE_terasa

Ovdje su u blizini  i predivni slapovi pod kojima se za ljetnih žega možete ugodno rashladiti.turijski_slap

1 mišljenje za “Nerka iz Turije (2)

  1. edinameskovic

    Ama, što se tiče Nerke, okani je se. Možeš još kakvog belaja zaraditi. Takvi kao ona sigurno imaju svoje telale i doušnike ali i one koji im pomažu u biznisu tako da je ti i da hoćeš ne možeš naći. možda i ne ordinira u toj kući. Možda radi negdje drugo.
    Što se tiče Turije bila sam tamo na izletu, predivno je samo nešto pusto s obzirom na ovo doba godine!
    Hmm…

Komentariši

