BiH vs. Hrvatska (a može i Srbija)


Povodom najave o totalnoj zabrani uvoza pilećeg, janjećeg i goveđeg mesa te ribe iz Bosne i Hercegovine!

Trgovinski rat počeo! Ma kakvi! On traje već godinama…

Ne nazire mu se kraj! OK!  Croati! Bosanac će tiho da vam vrati! I nisko! Bosanac je u tome ‘veoma-plaho’ sposoban! b332k

Samo da vas napomenem šta vaši sunarodnjaci misle o Hrvatskoj! 

SZ_Inavlada

dukat-vi

Džabe vam furka da je domaće najbolje! Kupujmo domaće! Hmm… Eblo vas to…

Pa kud ćeš dalje. Ni vaši vas potrošači ne vole.  A ni mi vala vas! Toliko se brukate da je to nepojmljivo… Ko mala djeca ste! Sram vas bilo!

Možete komotno izdrkati moj! hrkator

 Ništarije ste bili u ratu (saradnja s četnicima!) a i poslije njega!

Sramite se vjere i vlade koja vas trenutno zastupa!

p.s.

Bruceloze je i prije bilo! Slučaj BRUCELOZA je na dnevnom redu već hićme godina! Što tad niste reagovali, gadovi jedni? Nego kad hrvatskom (pa i srbijanskom) “gospodarstvu” prijeti recesijski kolaps, sjetite se Bosne “ćilimom zastrte”!

Potez koji se nikako drugačije ne može objasniti nego kao DJETINJAST! Veterinarske kontrole postoje zar ne? I u vašoj i u “lijepoj” našoj BiH!

Prepali ste se nekoliko uginulih američkih patuljastih somića u Modracu jer to je po meni bio vrhunac koji je krunisao vašu odluku! Pa nije valjda da su patuljasti somići na jelovniku u Hrvatskoj i Srbiji?! Hm…

Prosto nevjerovatno jer se naši konzumni šarani i pastrmke (naši poznati BiH ribnjaci s tradicijom!) recimo, nalaze na svim svjetskim trpezama a samo vam naša riba smrdi… Providan potez! Lakomislen. Očajan!

Sram vas bilo…

citat…

…hrvati su strašno isfrustriran narod! Nakon rata su mislili da će neko plakati nad njihovom tužnom sudbinom žrtve (čak podržali osnivanje suda u Haagu), kad ono tamo krivica rata: 50% srbi, 50% hrvati a sve zbog debilne Franjine politike koji je bio baš kao i Slobodan Milošević!

 Da se nije petljao po Bosni i išao je dijeliti sa srbima sve bi danas drugačije bilo i ne bi nas danas slovenci i EU ovako ucjenjivali…

3 mišljenja za “BiH vs. Hrvatska (a može i Srbija)

  1. mayabosanska

    Ovo je pretezak post, ali pratim ovu vrstu rata :)))
    Najpametnije ne ici na more i tacka. Ne putovati sa air-Croatia.
    Sta bi bilo kad bi dijaspora i domaci odlucili da sve snage upru u nasu zemljicu!?😉

  2. taboovoice Autor članka

    Težak ili ne, moj post, bar ja tako mislim, udara u srž međudržavnih odnosa u regiji!
    Kad sam bio mali divio sam se nekim političarima i njihovim ‘oreolom’ oko glave!
    Ove današnje žao mi čak i popišat’!
    Vjeruj!

  3. taboovoice Autor članka

    p.s.
    Ne pozivam na bojkot njihovih proizvoda i prerađevina! Ne, neee…
    Ja bih onda ispao još “plići” od njih!
    Pozivam da upoznamo i jedemo DOMAĆE proizvode. Po nekim namirnicama smo čuveni u bijelom svijetu (da sad ne nabrajam).
    U svojim postovima sam se često osvrtao na to da upoznamo našu Bosnu i Hercegovinu bolje a ne da trčimo po “razvikanim” turističkim destinacijama u inostranstvu!
    Hotel nije sve u turističkoj ponudi neke zemlje! Iako i hotelska ponuda dosta znači! Radi toga ja ne bih sad zapucao u Tunis, Maroko, Alžir ili u Tursku u recimo, Antaliju!
    Nema teorije!
    Upoznajmo Bosnu pa onda pičimo dalje! To je moj moto…

Komentariši

