ŽIVOT ŽENE JE BAJKA


bajka_solja1

Sa 8 godina: PRVO JE STAVIŠ U KREVET PA JOJ PRIČAŠ BAJKE

Sa 18 godina:  PRVO JOJ PRIČAŠ BAJKE PA JE STAVIŠ U KREVET

Sa 28 godina: NE MORAŠ DA JOJ PRIČAŠ NIKAKVE BAJKE

Sa 38 godina: ONA TEBI PRIČA BAJKE DA TE STAVI U KREVET

Sa 48 godina: PRIČAŠ JOJ BAJKE DA BI IZBJEGAO KREVET

Od 58 godina: NIKO VIŠE NE VJERUJE U BAJKE😀

bajka_solja2

4 mišljenja za “ŽIVOT ŽENE JE BAJKA

  1. taboovoice Autor članka

    Haman nisi dobro vidjela šolje koje sam slikao!
    Malo šale nije na odmet. Osim toga, sve je do romantike i do hemije. Zar ne?
    Ljudi “polude” i zaljube se i u poznim godinama!
    Kad si sam, kad ti treba utjeha, kad nemaš nikog svog. Kad te se “odreknu” prijatelji, ljubavi, raja s posla, sinovi i kćeri za koje si život dao!
    Nije baš da se odreknu. Jednostavno, zauzeti su svojim problemima a oca i mater-“ko šiša”!!!
    rijetko se obilaze.
    Bolest modernog načina življenja…

  2. taboovoice Autor članka

    p.s.
    Mana ovog wordpress-a je što sporo ažurira što god da napišem na blogu! Sporo je očitavanje broja posjeta, nekad mi ih ukradu po stotinu ili dvije pa ih opet vrate. Kasno vidim reakcije na post… vaše komentare! Do tada je već i Akismet morao sam da blokira neke komentare pogotovo ako me neko poziva na neki blog. Tu opciju sam zabranio!
    Ama ima toga dosta. Moram ćutati. Ovo je ipak besplatan hosting…zar ne?!

Komentariši

