5000


Moj jubilarni stoti (100) post i preko 5000 posjeta! I sve to za manje od četiri mjeseca. Nekima ni četiri godine nije bilo dovoljno da pogode “U SRIDU”!  U “bit” bosanskohercegovačke buranije! Mnogima se zamjerio. Šta ćete?! Ne godi svakome moja litanija… Nemojte šta zahaturit’, niJE bilo namjerno.😀 Stekao mnogo prijatelja i istomišljenika. Hvala vam svima. Najviše mojim redovnim, vjernim čitaocima… Edini, mayibosanskoj, stililiciosus… I još nekima. Npr. Dadi iz Lukavca, Mirsadu iz Švedske,  Amili iz Australije, Remziji, blogerki sa Ostrošca kod Bihaća, udatim rodicama iz Kanade te mnogima kojih se ne sjetih u ovome trenutku! Ne zamjerite mi! Pun mi mozak. Dame su me birale! Hvala im! Poklanjam im jednu pjesmu.

Jelena Rozga

(Tekst preuzet sa tekstovi.net-portala)

Gospe moja

Pozelim da me tjese ruke njegove
da me nasmijan docekuje
preko praga nosi me
pozelim da na hodnik udjem kao mrak
a on ceka kao izabran
cist ko suza, lijep ko dan
i reci, cujes, cujes li me

Ref.
Gospe moja, obuci mi bilo
to mi dobro stoji
pa da sa njim budem jedno tilo
ucini ga mojim
molit cu te stoput, ispuni mi zelju
samo jednu, da sam blizu njemu
da je moj u svemu

Pozelim da je oko mene dragi svit
a ja razlog sto se raduje
da ga svima pokazem
pozelim da me tjese ruke njegove
da me nasmijan docekuje
preko praga nosi me
i reci, cujes, cujes li me

Ref. 2x

 

Rezime na dan 18. maj 2009. god.

Stoti post! (stanje najutro u 05 h!)

Naj postovi (po vama):

Osmanagić je raskrinkan! Osmanagić je varalica!!! Piramide ne postoje! 132 pregleda

Đurđevdan 123 pregleda

Nemam hljeba da se najedem! 121 pregleda

Pismo “bratku” bosanskom Srbinu! 105 pregleda

BOSNARIJE u slikama 68 pregleda

Panonsko jezero 56 pregleda

Obrezani penis vs. neobrezani 53 pregleda

Najviše buke digle su neke moje reakcije na nekim drugim forumima i blogovima…

(citati)

…Zar da učimo od hodža koji “dilaju” heroin ili nam “siluju” djecu!  Marš … bagro! Da sam  kakva vlast na ovoj blog-zajednici, ukinuo bih vam pravo i da ’serete’ na njoj! Žalosno! Niko da digne glas! Zar ja to moram?…

ili ovo

…Neka vas je sram! Golden Tours

Dajte koji post da me uzbudi. Potakne na nova putovanja. Upoznajmo Bosnu i Hercegovinu nam!

Ni nju dovoljno ne poznajete a pričate mi (i spamate usput) spominjući Antaliju ili Maroko!

Gdje su vam oči?

Ne gledajte u tuđu avliju! Bosna ( pa i Hercegovina) je prekrasna zemlja…

ili…

…Ebač ovaca … ne javljaj se nikad više! Sodoma i gomora! Et’ šta je… Zar je to reakcija na moj post o zaštiti životinja i upravo izašlom zakonu u BiH?! Ti advokat… iz ugledne bosanske porodice … neka ti je na sramotu!!!

Najčešće pretrage (zadnjih dana)

nakurnjak,  nizama al raisa,  romi u sarajevu,  “komunalac tuzla”,  eurovizija moskva…

Statistike bloga (trenutni presjek)

Ukupno pregleda: 5,052

Dan sa najviše pregleda: 225 — Wednesday, May 6, 2009

Pregleda danas: 60

U totalu

Poruke: 100

Komentari: 133

Kategorije: 34

Oznake: 475

Spam

Akismet  je zaštitio vašu (biva moju) stranicu od 12 spam komentara. Hmm… (HVALA!)

Ljetnje vrućine su već počele iako je kalendarski ljeto tek na vidiku. Čekaju me moja omiljena kupališta, turističke (izletničke) i ribolovne destinacije kao npr.  rijeka Spreča (cijela sprečanska dolina+ šljunkare), Modrac-Kiseljak (Tuzla), rijeka Gostelja i jezero Bašigovci (Đurđevik-opština Živinice),  Ramićko jezero i jezero Breštica te rijeka Oskova, izletište Zlaća (Banovići), Smoluća, Bistarac, “Plaža” na Modracu-Prokosovići ali i Turija (Lukavac) itd. Uzeo sam sebi u zadatak da vam objavim intervju sa “čuvenom bioenergetičarkom”, Nerkom iz Turije! I da je slikam, naravno! Nadam se da će to biti dobar post a nekima strašan udarac u glavu i da će neki najzad doći “tobe”!!!😀

b332k

Ovo gore, sve nabrojano, su lokacije na TK (tuzlanskom kantonu)! Pozivi na čekanju su iz Hercegovine (Glogošnica), iz Rep. Hrvatske kod Županje selo BOŠNJACI (prekrasna lovno-ribolovna destinacija) te “šaranijada” u Rep. Srbiji (Vojvodina)!

Moje radno mjesto!

moje-radno-mjesto

Kad jedna konekcija nije dovoljna uskačem sa još jednom!

laptop_kucni

Pridružujem se svjetskoj akciji od juče sa citatom:

Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) se pridružuje obilježavanju 17. maja, Svjetskog dana telekomunikacija i informacionog društva, podržavajući time apel Međunarodne unije za telekomunikacije (ITU) kreatorima politika, regulatorima, operatorima i industriji da posvete pažnju ovogodišnjoj temi pod nazivom “Zaštita djece na Internetu”. internet_djeca

Prema nedavnim istraživanjima, više od 60 posto djece i tinejdžera svakodnevno “priča” u “chat-sobama”. Troje od četvero djece online su voljni podijeliti informacije o sebi i svojoj porodici u razmjenu za stvari i usluge a jedno od petero djece će biti meta nasilnika ili pedofila svake godine.

 “Proslavljamo Svjetski dan telekomunikacija i informacionog društva 2009. sa znanjem da smo iznijeli jaku inicijativu da cyber-prostor učinimo sigurnim za našu djecu i mjestom gdje svako dijete može iskoristiti puni potencijal “Informaciono-komunikacijske tehnologije” i gdje svaki građanin na ovoj planeti može iskusiti pravo da pristupi, koristi, kreira i dijeli informacije”- izjavio je povodom obilježavanja ovog dana generalni sekretar ITU-a Hamadoun I. Tourè.

djeca_poruka

On je poručio je da treba zaštititi djecu u cyber-prostoru i promovirati njihova neotuđiva prava da pristupe informacijama i znanju u sigurnom i zaštićenom okruženju.

Međunarodna unija za telekomunikacije poziva zemlje članice, uključujući i BiH koja je postala članica 20. oktobra 1992. godine, da budu partneri ITU-u te da podijele iskustvo i doprinesu razvijanju smjernica i preporuka u okviru nacionalnih ICT strategija i politika, saopšteno je iz RAK-a.

7 mišljenja za “5000

  1. mayabosanska

    Cestitam, cestitam, cestitam! Wouu kakav post!
    Hvala tebi sto postojis, a mi smo tu da pratimo i citamo, podijelimo misljenje!
    Btw. najvise gledam na pregledniku kako ljudi zalutaju na moj blog, a vidim i kod tebe neka zanimljiva pretraga bila:)

  2. mayabosanska

    Eh da, zaboravih pohvalit izbor pijesme i pitati sto kraj mog imena hmm..stoji.
    Nije Maja nego Maya:)
    A znacenje, perz. princeza pa jos bosanska:)))
    Jedan nadimak od fincadi ovdje je ostao. Nazalost, u virtuelnom svijetu, ljudi su to protumacili ponekad drugacije, bilo je svakakvih izlijeva tu..ali hej, nije to ni cudo kroz
    sta smo sve prosli. Zar ne?

  3. edinameskovic

    Wooow! Rasturio si “ga” tabkooo! Raskrinkao budale sa bosanske blog-zajednice! Aferim…
    Onaj EBAČ ovaca se i meni javljao… Koji smor! Vjeruj!
    Divna pjesma! Osjetila sam se prozvanom i godi mojoj sujeti! (Valjda se i ja nekad udam i bijelu vjenčanicu ponesem!)
    Baš ti hvala!
    Obziran si prema damama!
    Skoro sam se rasplakala… zar nas napuštaš ili?!
    Gdje da te nađemo?!
    Falit’ ćeš nam ovdje?
    Koga ću čitati ako ne tebe? I još neke ovdje ?😐

  4. taboovoice Autor članka

    -znam značenja riječi, pojedinih…
    -ispravit’ ću ‘grešku’ na blogu ali zar da otkrijem tvoje pravo ime?… nema šanse!
    -obziran jesam jer kako sam shvatio, ni jedna od vas nije u braku a ako je i bila (u braku) sad plivate u vanbračnim vodama… nisam rekao da je to grijeh… naprotiv… i ja radije živim životom BOEMA nego da trpim nečiju torturu (inače sam u ljubavi “malozahtjevan”)
    -da, na neki način povlačim se… imam još projekata osim bosnarija… raspravljanje sa .ebačem ovaca ili imamom iz nedođije nije više zabavno… vjerujte!

    Hvala na čestitkama!

Komentariši

