Policija


Juče, plaćajući kućne račune u pošti i banci, naletih na ovaj propagandni letak vrijedan pažnje. Dobar potez policije. Kad bi barem pola raje pročitalo sadržaj letka do kraja! Hmm… Svoj sam primjerak signirao sa BOSNARIJE, za svaki slučaj i stavio ga na najbližu rafu kraj kompjutera. Nije zgoreg još pokoji put, osvrnuti se na čitak i jasan tekst sa poleđine ovog letka!

                                        POTEZ VRIJEDAN PAŽNJE! ČESTITAM!

odgovornost_policije

2 mišljenja za “Policija

  1. mayabosanska

    U Finskoj je svako policajac. Drugim rijecima, svi gradjani su “policajci” jer prate sta se desava u okolini, zabiljezavaju i nose podatke policiji. I treba tako. Zasto?
    Pa, kao prvo sigurna okolina ja cilj svima nama. Odgovorni smo mi svi za ono sto se desava oko nas. Zar ne?
    A sem toga, manje posla policiji daje joj vise vremena za rijesavanje nekih drugih slucajeva, okrece tok novca (koji je nas novac od poreza) u pravom smijeru.
    Je l’ tako?
    Samo…treba nama vremena da iz guzice dodje u glavu.

  2. taboovoice Autor članka

    Naturlich! Šteta što još nema “DEŠAVANJA NARODA” pa da smaknemo pojedine s vlasti!
    Ama imaju ovdje i pozivi za ‘krimolovce’. Pisao sam o tome u jednom od prošlih postova.
    Raje je ovdje strah. Mnogi se boje za svoju anonimnost. I ne pitaj mi otkud mi ideja za BOSNARIJE?!
    Sad baš vidiš zašto.
    Kritički pišem o svemu (ili ponekad citiram druge ako je lijepo napisano!)
    HVALA NA JAVLJANJU!

Komentariši

