Panonsko jezero – nastavak


Da vam se nagovorim!

Živo mi se hebe se  da li su pite  ili ćevapi od albanaca! Ja ću i dalje jesti ćevape u “Limenci”. I piti ću sok ili pivo gdje ja želim. I lizati sloadoled. Otvorite vi, bagro, uspješnu aščinicu u gradu, burekdžinicu. Ne. To je vama poniženje. Otvorite, razradite restoran pa onda serite po drugima! Jock. Mrsko je vama raditi. Nehljebaroši jedni! Još trošite babine i mamine pare!

 limenka1

Sram vas bilo!

Userete jedan forum pa se preselite na drugi! Jedino dobro je kod vas je to što dobro kakite po forumima! Kakav je to SDA-doručak? Kakav je to SDP ručak ? Ne daj bože da vas sretnem na Panonici i da mi “viknete”  piće! Bagro tuzlanska! Svi u Tuzli, iole viđeniji, znamo se! Odrastali smo zajedno! Ne tapšite me po ramenu sa riječima: “Đes, care? Šta ima? Sviral’ se još”? Od Maida Porobića sam makar nešto naučio (gitara) i imali smo međusobnu, divnu saradnju nekad. Kad sam ja “carevao” vi ste se šljepali za piće i ulaz u ‘Omladinski’  (današnja PALMA) nekad, kad svako nije mogao ući tamo zbog prebukiranosti kapaciteta!

Kush… od mene!

Šta vas briga da li ja od kuće nosim suncobran i kriške namazane paštetom! Protežem se koliko sam dug. Što da se kurčim sa novim mobitelom na plaži pa da mi ga prvi dan “marnu” lopovski kibiceri?!

Sram vas bilo! Penzioneri su najbolje, stalne platiše! Nikome dužni a njima svako dužan! I Jasmin Imamović im je na neki način bio dužan jer nije bilo alternative poslije ukidanja lječilišta SLANA BANJA. A svjetski poznata je djelotvornost slane vode na lokomotorni aparat u čovjeka. Dolazili ljudi s druge strane Atlantika, samo da bi se liječili ovdje. I to, uspješno! A vi sad serete po jednoj tako divnoj “viziji” Jasminovoj (Panonska jezera i slapovi)! Čojk se odužio tuzlacima koliko je mogao. Ne dirajte u njega. Ko sad pere i gdje novac, to nije moja briga a boga mi ni vaša! Prihvatite se kakvog posla. Nemojte da vam mati još mijenja pelene, smradovi jedni…

Dužni ste im ispriku. Penzionerima. Makar blagi naklon! To su vaši djedovi, amidže, tetci, vaše strine, tetke, nene, bake. Sram vas bilo!

Situacija je baš obratna! Od vas i vaše gramzive želje da svaki park i mjesto za “zapišavanje” budu vaši, baš ti penzioneri ne mogu da dahnu dušom! Od vas se baš nigdje ne može izaći. Od vas koji se smatrate mlađim od nas, sredovječnih godina! Neka vam je na sramotu! Ni u autobusu ne znate ustupiti mjesto starijima! Hoćete da kakite u Panonskom! Bujrum! Na mladima svijet ostaje ali zbog vas iskreno sam zabrinut!

Titov pionir vam citira: podpis_TITOs_pionir

“Narod koji ima ovakvu omladinu, ne treba da brine za svoju budućnost”!

A gdje ste vi sad?! U pizdi materinoj! Eto gdje ste! chach

 

(nastaviće se…)

4 mišljenja za “Panonsko jezero – nastavak

  1. Povratni ping: Panonska rapsodija « BOSNARIJE

  2. Povratni ping: Panonska rapsodija u mutnom! « BOSNARIJE

Komentariši

