Korisnik je trenutno nedostupan! Molimo, pokušajte kasnije!


Danas došao kući iz “nedođije” i upalio mobitel poslije skoro 72 sata mirovanja! Užas jedan. Lavina SMS-poruka!

Ponekad se pitam kako uopšte mogu odgovoriti na neke blentave SMS-poruke tipa:

-Djes .ebo te, kako je na g.o.?

-Crkosmo bez tebe, kash na poso…

-Ima li cica dolikarce?

-Mislila sam na tebe … (ko li je to bio … da nije neko greškom meni poslao poruku … hm… neka tajna obožavateljka?!)

-Ej ba S….. koja ti je sifra .ebote  jes ti zezno komp … ne mozemo da udjemo u IMPAX-program daj javi se bem ti… (ja luđaka , ovih mojih s posla, ne znaju običan password ukucati :D)

-Meshak. Saljevamo plocu danas. Nemoj da nisi doso. Ponesi kitaru (jel’ misli na ćunu ili na gitaru :D) ……………… opet pogrešno upućena poruka-kakav ja i građevinski radovi!

itd.😀

Mati jadna, zabrinuto: “Gdje si bio?” E, nje mi je najviše žao! Trebao sam joj se javiti da ću biti odsutan dva-tri dana da se jadnica ne brine…

                                                             * * *

Kad sam krenuo u “vozikanje” bez cilja iz grada me je ispratilo samo takvo nevrijeme. Crni oblaci, natušteni, kao da su mi nad glavom, kiša i grad (kockice leda ko “trešnjice” velike)! Sva sreća, nisam strašljive prirode…

oluja se spremala

Gdje sam to išao?

 A gdje ću bit’?

Neg u materinoj! Kod jarana svojih! Išooo da vidim Hercegovinu! Na koju su tako ponosni! Čvrsnica, Prenj! Glogošnica-pecanje! Hmm… loza im dobra vala! Šta ćeš! Svako ponosan na svoj kamen i rodnu grudu!

(sliku mi poslala raja iz Hercegovine-naravno mejlom!)

pticijim_okom_na_kanjon_Neretve

Evo gdje sam bio … bez kamere… bez mobitela … bez interneta! E, vala može se!

Jeste li se ikad pitali … Možete li tri dana  bez komunikacija sa cyber-svijetom?! E vala može!

Bitno je da sam dokazao sam sebi a vi o tome razmišljajte pa dođite “tobe” kad-tad!

Jezera nadomak Metkovića…

nadomak1

nadomak2

I malo noćnog ugođaja u Neumu…

neum1

neum2

😀

Bolno “zagorio”! Uspomena na Hercegovinu! Hvala rajo. Vidimo se opet nekad…

izgorio

Komentariši

