Sve smo mogli, mi …


Jadranka Stojaković

Sve smo mogli mi

Sve smo mogli mi
da je duži bio dan
da si našao
za me malo vremena

Sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti nježan kao nekada

Kako naći put
koji vodi do tebe
kako naći mir
kad je svega nestalo

Sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti nježan kao nekada

Nikoga nema u sivom gradu
ulice moje korake kradu
i ja kao sjena sad lutam

U tvome srcu padaju kiše
i sve se naše polako briše
iz svijeta tog

 

Jadranka Stojaković je poznata bosanskohercegovačka i ex-yugo kantautorica zabavne muzike i autorica brojnih urbanih šansona i šlagera intimnijeg muzičkog izraza iz kasnih 1970-ih i 1980-ih godina.

Rođena je 24. jula 1950 u Sarajevu, gdje je i počela sa svojom jedinstvenom muzičkom karijerom. Tokom kasnih 1970-ih počela se baviti obradom bosanskih sevdalinki starih gradskih ljubavnih pjesama, kao i obradom poezije srpske pjesnikinje Desanke Maksimović u novom muzičkom aranžmanu. Radila je i primjenjenu muziku za televiziju (Dječije emisije Televizije Sarajevo), te napisala uvodnu temu 14. Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu 1984. godine. Od 1988. živi u Japanu.

Nastupala je od ranih 1970-ih na brojnim domaćim festivalima zabavne muzike u Sarajevu (Vaš šlager sezone), Opatiji, Zagrebu i Beogradu.

Najpoznatije njene šansone su: “Sve smo mogli mi”, “Ima neka tajna veza”, “Muzika je svirala”, “Čarobnjaci”, “Tijesno doba”, “Na drumovima Srema”, “Vjerujem”, “Nedovršeni valceri”, “Što te nema”.

Diskografija:

1.      Svitanje LP 8018, 18.06.1981., Diskoton Sarajevo

2.      Da odmoriš malo dušu, LP 8052, 1982., Diskoton Sarajevo

3.      Sve te više volim, LP 3149, 1985., Sarajevo disk

4.      Vjerujem, LP 2122677 03.02.1987., PGP RTB

(Sa Wikipedije, slobodne enciklopedije)

3 mišljenja za “Sve smo mogli, mi …

  1. taboovoice Autor članka

    Ovo je pjesma moje mladosti. Ne znam zašto sam je stavio na blog?! Možda baš da se prisjetimo nekadašnjih, lijepih vremena. Vremena, kad se cijenilo poštenje, marljivost, rad, držalo za ruke i bilo romantično. Vrijeme kad su postojale neke etičke norme preko kojih se nije smjelo preći.Pjesma koja podiže te vrednote na jedan viši nivo. Uvijek uzdahnem kad je čujem. Zanimljivo, kako jedna pjesma može da pobudi toliko emocija u meni (nama)!
    Hvala, objema, na javljanju!

Komentariši

