1. maj – Međunarodni praznik rada


Čestitke mojim (malo)brojnim posjetiocima bloga povodom Prvog maja-međunarodnog praznika rada, po meni, najveće baštine savremene istorije radničkog pokreta! karranfill
Nemoje me pokušati dočekati na nož ili spaljivati na lomači! I prošle godine su me napadali islamski i kršćanski “pravovjernici” sa komentarima tipa: “Zar Bajram (i ili Božić) nije tvoj najveći praznik, sramoto jedna?!”
Nije, ne stidim se toga iako sam iz dimija ispao!!!
p.s.
Poruka onim koji pokušaju sa trackURL-ovima i PING-anjem! Zatvorio sam te opcije na ovaj post!
Pitam se samo da li bi vi, qurčeve nakaze, isprdci  i mamine maze, danas radili po 8 sati dnevno da nekad davno nije proliveno dosta znoja i krvi. Radničke naravno!
E, pa ovim postom čestitam i pozdravljam, prije svega, radnike a kako se ostali osjećaju, zaboli me dole, negdje na dnu duše!

6 mišljenja za “1. maj – Međunarodni praznik rada

  1. edinameskovic

    Pa, nismo baš malobrojni tabko! Možda svi ne pišemo komentare na blogu! Neki čitaju samo i ćute!😀 Koliko vidim, imaš preko 3.500 posjeta do sada a to znači da raju ipak interesuje šta pišeš ovdje!
    Možda si malo bio preoštar sa ovim spominjanjem vjerskih praznika jer nekome je to svetinja ali haram mu bilo ko te i napadne!
    Tačno je da ja radim prosječno radno vrijeme od 8 h dnevno! Ne daj bože da radim 10-16 h! I ja sam iz radničke porodice! Nemam “plave” krvi u sebi!!!
    Shvatam te.
    Užasss….

  2. taboovoice Autor članka

    Imao sam na drugim blogovima i preko 20.000 posjeta npr. na bosanskom blogspot-u. ba! Fora je što na blogspot.ba ne mogu da reklamiram neke svoje druge web-projekte pa sam riješio da se oprobam, pa ako treba i dokažem i na svjetskoj zajednici blogera kao sto je wordpress!!! Ovdje imam manje ograničenja! I više slobode, naravno!
    Više manje posjete… bit’ će ih i ovdje ako mi ne dojadi pisati ili se raspravljati s budalama oko toga šta je istina a šta ne i šta je bosanska stvarnost!
    Sama situacija u Bosni i Hercegovini daje mi za pravo na kritičke osvrte na sve do sad napisane teme u mojim postovima! Još mi se niko nije obratio na e-mail sa molbom, prijetnjom ili opomenom pred tužbu za navođenje neistine! Ili ne čitaju ovaj blog (moguće) ili ih je strah jer sam infiltriran na mnogim bosanskim forumima pod drugim pseudonimima (regularnim i registriranim) negje samo kao član a negdje i kao moderator!
    Vidiš šta strah čini od ljudi! Neki možda kontaju da nedizanjem prašine omalovaže neke od mojih postova. Kontaju, “ne diraj u GOVNO”, možda se sam smiri!
    Dok sam živ, dok mogu normalno razmišljati mozgom i kritički gledati na svijet, pisat’ ću o bosanskoj boraniji (buraniji), loncu … kako je kome ugodnije za uho!

  3. edinameskovic

    Proslavila 2. maj! Tad nije bilo kiše! Izašla u prirodu. Ah, gdje ću drugo nego u ribolov! Ionako je zima bila duga. Vrijeme je bilo nikakvo. Malo zelenila dobro dođe mojim očima!

Komentariši

