Zapisano je u vremenu


Posvećena mojoj kolegici sa WordPress-a!

Cmoka… brao

 

Zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
kakva je to ljubav bila
kamo sreće za nas dvoje
kad bi se nekom ponovila

Ref.
Zažmuri, broj do sto, to biće dovoljno
da probam nekako da odem bezbolno
ja neću voleti posle tebe ni u snu
zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
da smo mnogo jaki bili
a gde bi nam bio kraj
još da smo se za ljubav borili

Zapisano je u vremenu
da se sećam, da se sećaš
rekla si mi, voleću te doveka
a ja tebi, nemoj da me čekaš

 

Zapisano je u vremenu
plakala si, i ja s tobom
i na kraju, kad si rekla volim te
teška srca rekao sam, zbogom…

2 mišljenja za “Zapisano je u vremenu

Komentariši

