Penzioneri i kontejneri


Ohh … Kako se to lijepo rimuje!

pen_1

pen_2

ppen_3

E nek’ mi sad neko kaže da su ovo sakupljači sekundarnih sirovina (staklo, boce, plastika, papir itd.) … Hm…

Sjedio sam u automobilu i posmatrao. Danima sam čekao da ovo snimim! Poznam ove osobe! Lično! I nema toga ko će me uvjeriti u suprotno! Nekad su ove osobe dostojanstveno živjele!

Nemam riječi!!!

Ehh … Čika Brankoviću … Stvarno sereš tanko!

Gospodo se(i)ritičari…sramite se!

Gdje će vam duša!

5 mišljenja za “Penzioneri i kontejneri

  1. mayabosanska

    Nisu to penzioneri. To ti je sad u trendu u EU. Zovu ih fregrani.
    I sad ti meni reci kako mi nismo u EU.
    Znas sta?
    Nekad mi dodje da stavim slike sa istom tematikom, pa da uporedimo malo…
    :)))

Komentariši

