Ribočuvar i lažov


villanto-avatarStariji čovjek se šeta obalom jezera. Pažnju mu privuče ribolovac koji je pecao na obali, priđe i obrati mu se:
– Grize li nešto?
– Jok! Ali juče sam ovdje ulovio četrdeset štuka! – glasio je odgovor.
– Znate li vi ko sam ja? – upita čovjek.
– Ne – odvraća ribolovac.
– Ja sam šef  ribočuvarske kontrole za ovu oblast! – predstavi se čovjek i pokaza legitimaciju.
– A, znate li vi ko sam ja? -brzo će ribolovac.
– Ne.
– Ja sam najveći lažov u ovom kraju.

Komentariši

